ورود شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی به پایگاهی در اربیل

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی عراقی امروز چهارشنبه از ورود گروه جدیدی از تروریستهای آمریکایی به پایگاه الحریر واقع در منطقه شقلاوه در استان اربیل در اقلیم کردستان عراق اطلاع داد.

ورود شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی به پایگاهی در اربیل

این منبع بیان نمود: نیروی زرهی که از شمال شرقی سوریه به وسیله مرز زمینی و جاده سحیله ربیعه و گذرگاه سیمالکا وارد عراق شده بود در پایگاه الحریر مستقر شده است.

منبع عراقی اضافه کرد: از یک هفته قبل پرواز و تحرکات هوایی گسترده ای از سوی آمریکاییها در اربیل و اطراف آن صورت گرفته بود و نظامیان آمریکایی در پایگاه الحریر، اقدام به تقویت حضور خود در این پایگاه نموده بودند.

این در حالی است که چند روز قبل، منابع عراقی از تحرکات گسترده شبانه هوایی آمریکاییها در آسمان شهر اربیل اطلاع داده بودند و اینکه بالگردها و پهپادهای آمریکایی اقدام به گشت های پروازی در آسمان این شهر و اطراف آن نموده بودند.

ساعاتی قبل هم، یک منبع امنیتی در منطقه سبز بغداد امروز چهارشنبه 23 دسامبر 2020 از به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا در این منطقه اطلاع داد و به دلیل آن پرداخت.

این منبع بیان نمود: صدای آژیر خطر در سفارت آمریکا با هدف تمرین و آزمایش بوده است و هیچ حمله موشکی به این سفارتخانه نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 348

به "ورود شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی به پایگاهی در اربیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود شمار بیشتری از نظامیان آمریکایی به پایگاهی در اربیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید