نقدها و نمرات بازی Dead Island 2 منتشر شد؛ مفرح ولی فراموش شدنی

به گزارش آقای معلم، بازی جزیره مرده (Dead Island) یکی از محبوب ترین عناوین در سبک زامبی و اول شخص بود. این بازی توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند و هواداران بسیار زیادی را بدست بیاورد. بازی جزیره مرده 1 در سال 2011 عرضه شده و کمی بعد از آن شرکت ناشر اعلام نمود که به زودی شماره 2 آن نیز عرضه خواهد شد. به این معنا که جزیره مرده 2 قرار بود در سال 2012 میلادی در دسترس هواداران قرار بگیرد.

نقدها و نمرات بازی Dead Island 2 منتشر شد؛ مفرح ولی فراموش شدنی

زمانی که اعلام شد به این زودی یک دنباله برای بازی جزیره مرده عرضه خواهد شد، افراد زیادی تعجب کردند. مسئول ساخت جزیره مرده 2 شرکت تکلند (Techland) بود و نتوانست بازی را در زمان موعد آماده کند. به همین علت جزیره مرده 2 با تأخیر روبرو شد و این تازه آغاز ماجرا بود. در مسیر ساخت این بازی فراز و نشیب بسیار زیادی وجود داشت و نمی توان گفت که هواداران چندان از این موضوع شاد بودند.

برای مثال در سال 2014 ما شاهد گیم پلی این بازی بودیم و تنها چند ماه بعد به طور کامل سازنده بعدی بازی، آن را رها کرد. انتها در سال 2022 میلادی به طور رسمی اعلام شد که جزیره مرده 2 به دنیای گیمینگ باز خواهد گشت. این بازی با وجود اینکه باز هم با تأخیرهای متعددی روبرو شد، بالاخره در تاریخ 1 اردیبهشت (21 آوریل) عرضه خواهد شد. حال نقد و نمرات جزیره مرده عرضه شده و نشان می دهد که شرکت سازنده در ساخت آن بد عمل نکرده است. بازی جزیره مرده 2 توانست نمره 75 را از سایت متاکریتیک (Metacritics) و نمره 74 را از سایت اپن کریتیک (Open Critic) بدست بیاورد. حال با خلاصه نقدها و نمرات بازی جزیره مرده 2 با ما همراه باشید.

خلاصه نقدها و نمرات جزیره مرده 2

Playstation Universe - امتیاز 8.5 از 10

شرکت Dumbuster توانست یک تجربه بسیار مهیح و مفرح را طراحی کند. این بازی پیچیدگی زیادی ندارد. در اصل تمام لذت و مجذوب نمایندهیت بازی در موارد ساده ای مثل خرد کردن، له کردن و نصف کردن دشمنان خلاصه شده و همین تجربه بازی را خلاصه می نماید.

ScreenRant - امتیاز 8 از 10

جزیره مرده 2 در اصل یک نسخه کاملاً به روز شده از بازی جزیره مرده 1 است. به این شکل که اگر بازی جزیره مرده 1 در دنیای امروزی با سخت افزار تازه عرضه می شد، به این شکل اجرا می شد. با این حال جزیره مرده 2 در این زمینه بسیار خوب عمل می نماید.

VGC - امتیاز 8 از 10

برترین بازی های تاریخ سؤال های مهمی از کاربران می پرسند. این در صورتی است که بازی جزیره مرده 2 از کاربران می پرسد که به نظر شما تکه تکه کردن زامبی ها جالب است یا نه؟ اگر پاسخ شما بله است، پس بازی جزیره مرده 2 یک تجربه بسیار لذت بخش برای شما است.

Game Informer - امتیاز 78 از 100

این بازی با من برای زمان زیادی باقی نمی ماند ولی قرار نبود که جزیره مرده 2 یک عنوان ماندگار باشد. با جزیره مرده 2 شرکت سازنده یک چیز ساده را از کاربران می خواهد. این که در تعطیلات خود با یک بهانه خوب به کشتن و تکه تکه کردن زامبی ها بپردازد. هرچه خشن تر کار کند، امتیاز بیشتری بدست خواهد آورد. بحث اینجاست که کلیت این مجموعه نیز بر اساس همین موضوع کشتن زامبی ها است. پس نمی توان انتظار چندان زیادی از آن داشت.

Destructoid - امتیاز 7.5 از 10

بازی جزیره مرده 2 بدون ایراد نیست. با این حال شرکت سازنده توانسته یک تجربه خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. تجربه ای که از هر آنچه شماره 1 این مجموعه ارائه می داد بهتر است.

The Gamer - امتیاز 70 از 100

تاریخچه بازی جزیره مرده 2 و روند ساخت آن به شکلی بود که این بازی به طور کامل در حال نابودی بود. با این حال این بازی عرضه شده و در هر کاری که انجام می دهد خوب است. طراحی مراحل و مأموریت ها می تواند تا حد خوبی تکراری باشد ولی شما بیش از حد در تکه های زامبی ها غرق شده اید که به این موضوع اهمیت بدهید. جزیره مرده 2 دنیای عناوین سبک زامبی را تغییر نخواهد داد و هدف این بازی نیز این کار نیست. در اصل اینکه بازی عرضه شده، به خودی خود یک معجزه است. بحث اینجاست که بازی جزیره مرده 2 شما را ناامید نخواهد کرد و قرار است زمان خوبی را با آن داشته باشید.

Games Radar Plus - امتیاز 7 از 10

بازی جزیره مرده 2 یک بازی در سبک زامبی کشی است و به برترین نحو معنای این کلمه را پیاده می نماید. بازی مجذوب نماینده بوده و کیفیت ساخت خوبی دارد. با این حال جزیره مرده 2 چیزی نیست که شما برای همواره به یاد آن باشید و تأثیر خاصی در سبک زامبی داشته باشد.

IGN - امتیاز 7 از 10

بازی جزیره مرده 2 یک عنوان بامزه و مجذوب نماینده در سبک زامبی کشی است. با این حال خلاقیت زیادی ندارد. البته این عدم خلاقیت بازی در بامزه بودن آن جبران شده و یک تجربه لذت بخش برای کاربر است.

Push Square - امتیاز 7 از 10

به طور کلی تماشا بازی جزیره مرده 2 و عرضه شدن آن کمی غافلگیر نماینده است. این بازی مجذوب نماینده بوده و بامزه است. از طرفی بسیار ساده بوده و یک تجربه زامبی کشی خوبی را به کاربر ارائه می دهد. تجربه کلی بازی ممکن است به علت سیستم Loot و بخش نقش آفرینی آسیب ببیند ولی سیستم کشتن زامبی ها در این بازی بسیار مجذوب نماینده است. همینطور اینکه از لحاظ گرافیکی بازی جزیره مرده 2 به شدت مجذوب نماینده است. بحث اینجاست که بسیاری از هواداران ممکن است بعد از حدود 10 سال تأخیر از جزیره مرده 2 ناامید شوند. بحث اینجاست که بازی جزیره مرده 2 ارزش زمان شما را دارد. این بازی قرار نیز برای مدت زیادی در یادها باقی بماند و تلاشی نیز برای این موضوع نمی نماید. به طور کلی خوب است که بدانیم بعضی از عناوین برای مدت کوتاهی وجود داشته و مجذوب نمایندهیت خود را در این مدت حفظ می نمایند.

سایر نمرات بازی جزیره مرده 2:

  • Finger Guns - امتیاز 9 از 10
  • Dual Shockers - امتیاز 86 از 100
  • Gaming Trend - امتیاز 8.5 از 10
  • God is Geek - امتیاز 8.5 از 10
  • Atomix - امتیاز 8 از 10
  • Game Spew - امتیاز 8 از 10
  • Gaming Bolt - امتیاز 8 از 10
  • Playsense - امتیاز 8 از 10
  • Twinfinite - امتیاز 8 از 10
  • Vandal - امتیاز 72 از 100
  • Metro GameCentral - امتیاز 70 از 100
  • Game Pressure - امتیاز 7 از 10
  • Telegraph - امتیاز 6 از 10
  • NME - امتیاز 60 از 100
  • Digital Trends - امتیاز 6 از 10
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1402 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1177

به "نقدها و نمرات بازی Dead Island 2 منتشر شد؛ مفرح ولی فراموش شدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها و نمرات بازی Dead Island 2 منتشر شد؛ مفرح ولی فراموش شدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید