مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)

به گزارش آقای معلم، رفتن به مرکز تحقیقات پاندا در تور چنگدو فوق العاده آسان است. این مرکز در فاصله حدودا 10 کیلومتری شمال چنگدو در کوهستان فوتو قرار گرفته است. رودخانه ها، دریاچه ها، نهرها، چمن زارهای سبز و تزئین شده، جنگل های سرسبز بامبو، لانه های مصنوعی، صخره ها و غارها، همگی طراحی شده اند تا محیط طبیعی زیستگاه پانداها را شبیه سازی کنند. مرکز پرورش پاندا همچنین میزبان دیگر گونه های در معرض خطر شامل پانداهای قرمز، قوها، طاووس ها، پرنده ها، پروانه ها و صدها نوع حشره است. بسیاری از مسافران تور چین مرکز تحقیقات پاندا چنگدو را بهترین مکان در کل دنیا برای نزدیک شدن به پانداهای غول پیکر نادر می دانند. بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک پانداها را در سنین مختلف ببینند که در حال استراحت، غذا خوردن، نوشیدن و بازی کردن با همدیگر هستند. مسافران همچنین می توانند پانداهای ماده را ببینند که از توله هایشان مراقبت می کنند.

مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)

لطفا زباله های خود مانند ته سیگار، پوست شکلات و خرده غذاها را در محوطه نیاندازید. مسافران تور چنگدو می بایست زباله های خود را در سطل های آشغال یا بازیافت ریخته یا آنها را همراه خود ببرند. زباله های به جامانده ممکن است توسط حیوانات از جمله پانداها خورده شوند و عواقب جبران ناپذیری داشته باشند.

لطفا روی هیچ چیز شامل صخره ها، درختان و ساختمان ها چیزی ننویسید. در مسیرهای مشخص شده پیاده روی کنید و روی گیاهان قدم نگذارید.

در سال های گذشته مرکز پروش پاندا چنگدو، مفاهیم گردشگری آموزشی را به کار گرفته است و توانسته در میان مجموعه های توریستی در بسیاری از نقاط دنیا پیشرو باشد. این مرکز، خود را از رویکرد مهیا کردن فعالیت های صرفا توریستی جدا کرده و در عوض برنامه و تجربه ای منحصربه فرد برای مسافران تور چین فراهم کرده است، به شکلی که آنها بتوانند تنها بر حفظ محیط زیست و پانداهای غول پیکر تمرکز داشته باشند. مرکز پرورش پاندا چنگدو امکانات، نمایشگاه ها و قابلیت هایش را تنها در جهت خدمت به این مفهوم والا توسعه داده است.

منبع مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)

انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 879

به "مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید