مسئله ای برای تامین نفت سفید در روستاهای ایلام وجود ندارد

به گزارش آقای معلم، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: توزیع نفت سفید در منطقه ها روستایی و حاشیه شهرهای این استان بدون مشکل و بر اساس اطلاعات کارت سرپرست خانوار انجام می گردد.

مسئله ای برای تامین نفت سفید در روستاهای ایلام وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از ایلام ،علی اصغر چاغروندی گفت: نفت سفید بین فروشندگی های مستقر در روستا و بعضی منطقه ها حاشیه نشین شهرهای فاقد گازکشی توزیع شده است و مردم می توانند با کارت سرپرست خانوار، اندازه سوخت معین شده خود را از این مراکز تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه حدود 10 هزار خانوار در بعضی منطقه ها روستایی و حاشیه شهرها نیازمند نفت سفید هستند، اضافه کرد: هم اکنون در سطح هر شهرستان فروشندگی ثابت شهری و روستایی به منظور توزیع نفت سفید در سطح ایلام فعال بوده و مسئله ای برای تامین و توزیع این سوخت بین مردم وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام یادآور شد: توزیع نفت سفید بین خانوارهای استان به صورت الکترونیکی است و سهمیه هر خانوار روی کارت بانکی سرپرست آن اعمال می گردد.

چاغروندی ادامه داد: بیشتر آمار توزیع این سوخت مربوط به روستاهای شهرستان هلیلان و بخش زردلان و زرین آباد شهرستان مرزی دهلران است.

خبرنگار اعظم خبرنگارانییمنبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 850

به "مسئله ای برای تامین نفت سفید در روستاهای ایلام وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای برای تامین نفت سفید در روستاهای ایلام وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید