قیمت های جدید بلیت هواپیما منتشر شد

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران، پس از گذشت حدود یک ماه کشمکش درباره افزایش یافتن یا نیافتن قیمت بلیت هواپیما و برگزاری جلسات بسیار بین کنندگان ایرلاین ها سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر دستگاه های نظارتی، چندی پیش شورای عالی هواپیمایی تصویب کرد که شرکت های هواپیمایی اجازه دارند نهایتا تا 10 درصد به نرخ پروازهای داخلی نسبت به نرخ نامه به روز شده در خردادماه امسال اضافه کنند.

قیمت های جدید بلیت هواپیما منتشر شد

البته بر این اساس محدودیت حداقل نرخ برای پروازهای داخلی برداشته شد و در واقع خبری از دامنه قیمت نیست. این یعنی شرکت های هواپیمایی تنها باید سقف قیمت بلیت های خود را برای هر جهت پروازی رعایت کنند.

در پی ابلاغ این مصوبه، امروز انجمن شرکت های هواپیمایی نرخ نامه جدید برای پروازهای داخلی را منتشر کرد و در جدول منتشر شده حداکثر قیمت برای پروازهای داخلی در 227 جهت پروازی مختلف تعیین و اعلام شد که در این جدول قابل مشاهده است.

بر این اساس 481 هزار و 900 تومان پایین ترین نرخ منتشر شده برای قیمت بلیت پروازهای مختلف در جهتهای کوتاه بوده و بالاترین آن به جهت پروازی تبریز-بندرعباس با حداکثر نرخ یک میلیون و 518 هزار و 500 تومان اختصاص دارد.

قیمت جدید بلیت هواپیما

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 266

به "قیمت های جدید بلیت هواپیما منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت های جدید بلیت هواپیما منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید