تورهای چین: عکس های زیبا و خیره کننده ای که یک عکاس با پهپاد از طبیعت و منظره های چین ثبت نموده

به گزارش آقای معلم، در 12 سال گذشته، عکاسی به نام فلوریان دلالی Florian Delalee دائماً در حال مسافرت بوده تا عکس های بی نظیری ثبت کند. محل زندگی او در شناگهای است. او توانسته به منطقه ها دور افتاده آسیا سفر کند و منظره زیبایی از آنها ثبت کند.

تورهای چین: عکس های زیبا و خیره کننده ای که یک عکاس با پهپاد از طبیعت و منظره های چین ثبت نموده

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سال 2020 به سبب همه گیری کرونا، محدودیت سفر برای او ایجاد شد. وقتی فلوریان دلالی مجبور شد در چین بماند، وادار به خلاقیت شد. پس تصمیم گرفت که این بار از زاویه دیگری به زیبایی های چین بنگرد و منظره ها بدیع این کشور را از زاویه بالا بنگرد.

دلالی با پهپاد خود، روح ماجراجویانه خود را در جاده ها بروز داد و چین را کاوش کرد. سین کیانگ، تبت، سیچوان، جیانگشی و مغولستان بعضی از مکان هایی بودند که وی از آن ها تماشا کرد. آنچه او به دست آورد مجموعه ای فوق العاده از تصاویر است که زیبایی کامل و غنی منظره ها چین را نشان می دهند.

چه در حال پیاده روی در بخش دور افتاده دیوار بزرگ، پرواز بر فراز جنگل سرخ در آنهویی، چه عکاسی از دریاچه ای صورتی در مغولستان، دلالی همواره آماده به پرواز درآوردن پهپاد عکاسی خود و گرفتن تصاویر منحصر به فرد بود.

به عنوان چهارمین کشور بزرگ دنیا و تقریباً به مقدار ایالات متحده، نباید تعجب کرد که منظره چین پر از تنوع است. به عنوان مثال، سازه های سنگی باورنکردنی دره گانسو و وسعت تلماسه های صحرا در تضاد با چشم مقدارای سرسبز و کوهپایه ها و آبراه های این کشور است.

علیرغم همه این سفر ها، هنوز پنج استان وجود دارد که دلالی هنوز باید به آن ها سفر کند. او امیدوار است که مردم این عکس ها را ببینند و از آنچه از چین می بینند لذت ببرند. از نظر وی، جالب ترین قسمت، مشاهده تأثیر انسان بر طبیعت و نحوه تعامل فرهنگ چینی با طبیعت برای قرن ها است. با این همه هنوز هم بسیاری از منطقه ها چین بکر به جای مانده اند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 795

به "تورهای چین: عکس های زیبا و خیره کننده ای که یک عکاس با پهپاد از طبیعت و منظره های چین ثبت نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: عکس های زیبا و خیره کننده ای که یک عکاس با پهپاد از طبیعت و منظره های چین ثبت نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید