شهروندان تهرانی باید دریاچه شهدای خلیج فارس را به عنوان یک قطب گردشگری بشناسند

به گزارش آقای معلم، تهران (پانا) - سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران از مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس بازدید کرد.

شهروندان تهرانی باید دریاچه شهدای خلیج فارس را به عنوان یک قطب گردشگری بشناسند

به گزارش روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، در این بازدید که روز گذشته با حضور فریدون رضوی کیا مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، اعضای هیات مدیره شرکت و اعضای کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران انجام شد، دکتر سید احمد علوی علوی در ابتدا با حضور در جزیره تنب کوچک (مقبره الشهدا) با اهدای گل به مقام شامخ شهدای گمنام دریاچه شهدای خلیج فارس ادای احترام کرد و در ادامه از بخش های مختلف مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج از جمله پیست دوچرخه سواری باغ راه آسمان، ساختمان یگان حفاظت و تصفیه خانه دریاچه بازدید کرد.

در ادامه دکتر سید احمد علوی ضمن قدردانی از اقدامات اجرا شده در زمینه نگهداشت و توسعه مجموعه فرهنگی-گردشگری دریاچه شهدای خلیج حضور پر رنگ یگان حفاظت در مجموعه را اقدامی مهم دانست و گفت: یکی از مهم ترین بخش ها در مجموعه های فرهنگی گردشگری حفظ امنیت گردشگران و شهروندان است که خوشبختانه با حضور پررنگ یگان حفاظت در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس این امر محقق شده است.

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای شهر تهران بعلاوه از دریاچه شهدای خلیج فارس به عنوان یکی از دارایی های ارزشمند شهر تهران یاد کرد که باید به خوبی از آن نگهداری و به نسل های بعدی منتقل کرد.

عضو شورای شهر تهران تاکید نمود که شهروندان باید مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس را به عنوان یکی از قطب های گردشگری مرکز بشناسند و این امر تنها با کوشش مدیریت شهری و تبدیل این مجموعه به محلی برای گذراندن اوقات فراغت همراه با آرامش روحی محقق می گردد.

به گفته علوی، تهران باید علاوه بر این که مرکز کشور و مرکز سیاسی محسوب می گردد به عنوان مرکز فرهنگی نیز شناخته گردد و این موضوع با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود محقق می گردد.

بعلاوه فریدون رضوی کیا مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران ضمن تشکر از شورای شهر تهران در مورد اختصاص ردیف بودجه برای نگهداری دریاچه با ذکر چالش های پیش روی مدیریت مجموعه همراهی بیش از پیش شورای شهر و مدیریت شهری را خواهان شد.

رضوی کیا مطرح کرد: با توجه به ابلاغ طرح کنترل و توسعه دریاچه شهدای خلیج فارس تبیین راه چاره های سرمایه گذاری و عایدی زایی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران تاکید نمود بعلاوه با توجه به فراسازمانی بودن بخشی از مسائل نیازمند همراهی شورای شهر در بر طرف کردن چالش های موجود تا حصول نتیجه مطلوب و تامین منافع شهر و شهروندان هستیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 812

به "شهروندان تهرانی باید دریاچه شهدای خلیج فارس را به عنوان یک قطب گردشگری بشناسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروندان تهرانی باید دریاچه شهدای خلیج فارس را به عنوان یک قطب گردشگری بشناسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید