شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد

به گزارش آقای معلم، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش پروازهای استان خوزستان اطلاع داد و گفت: مسافران قبل از سفر به این استان باید تست PCR انجام دهند.

شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، چندی است که مردم استان خوزستان شرایط نگران نماینده ای بابت شیوع ویروس کرونا دارند و شرایط مبتلایان و جانباختگان کرونایی در این استان بدتر می گردد، چرا که کرونای انگلیسیبه خوزستان وارد شده است و در پی بروز این بحران، ستاد ملی مقابله با کرونا مرزهای آن را تقریبا بسته است و پروتکل های به مراتب سختگیرانه تری برای خوزستان و خوزستانی ها اعمال می گردد.

ابوالقاسم جلالی - معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری- نیز درباره جزییات و شرایط پرواز به خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص بوجود آمده در استان خوزستان که ناشی از گسترش ویروس در آنجاست، تعداد پروازها به این استان کاهش یافته و بر اساس دستورالعمل صادر شده سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت های هواپیمایی، موظفند با ارسال پیامک به مسافرین، آن ها را به لغو پرواز خود ترغیب نمایند.

وی اضافه کرد: تمامی مسافرانی که قصد پرواز به و از استان خوزستان به استان های دیگر کشور را دارند باید پاسخ منفی تست PCR را در هنگام عزیمت به همراه داشته باشند.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در مورد احتمال قطع پروازها به این استان اعلام نمود: هماهنگی کامل بین ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان هواپیمایی کشوری وجود داشته و در صورت ابلاغ این ستاد مبنی بر قطع پروازها این اقدام انجام می گردد.

جلالی همچنین از مسافران در خواست کرد: برای کنترل ویروس و جلوگیری از شیوع بیشتر در صورت امکان از پرواز غیر ضروری به استان خوزستان خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 462

به "شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پرواز به خوزستان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید