سورپرایز یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

به گزارش آقای معلم، شاید کمتر هواداری از پرسپولیس نمایش های دهقانی را در فکر داشته باشد، اما طرفداران نساجی او را با ضرب توپ خوب و تکنیک مناسب می شناسند؛ بازیکنی که گلزنی را هم در حد یک هافبک بلد است و مهره ای خطرناک محسوب می گردد. اما فضای پرسپولیس با نساجی بسیار فرق دارد و دهقانی باید نشان دهد شایستگی یک صندلی از فهرست بزرگسالان را داشته است.

سورپرایز یحیی گل محمدی برای پرسپولیس

نکته مهم اینکه دهقانی توانایی بازی در پست های مختلف خط هافبک را دارد و فصل آینده می تواند در لیست زیر 25 سال پرسپولیس قرار گیرد تا قرمز ها فرصت خرید بازیکن بزرگسال تازهی را داشته باشند.

با این حال قرمز ها در خط هافبک ترافیکی عجیب و غریب را دارند و ورود به دایره بازیکنانی که فرصت بازی پیدا می نمایند، کار چندان آسانی نیست. اما شاید در بین تمام ستاره هایی که شاید شایسته دعوت به تیم ملی هم باشند، شاید یک غریبه با شماره 20 در فصل تازه به سورپرایزی تبدیل گردد که معادلات را تغییر می دهد.

نکته مهم اینکه بعید نیست دهقانی این فصل روی نیمکت بنشیند چرا که پرسپولیس در پست او ستاره های پرشماری دارد و طبیعتاً انتظار طرفداران پرسپولیس از این بازیکن کم نام و نشان صبوری بیشتر خواهد بود.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 726

به "سورپرایز یحیی گل محمدی برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز یحیی گل محمدی برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید