دیناموکیف 0-4 بارسا؛ گلباران و صعود با جوانان

به گزارش آقای معلم، بارسا با تیمی متفاوت و جوان شده نسبت به بازی های گذشته توانست در زمین دیناموکیف 0-4 پیروز شده و صعودش به یک چهارم نهایی را قطعی کند.

دیناموکیف 0-4 بارسا؛ گلباران و صعود با جوانان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسا و دیناموکیف از هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند. بازی برگشت دو تیم سه هفته بعد از بازی رفت که دیناکو در نوکمپ تیم بهتر زمین بود هرچند 2-1 مغلوب شد.

خرید 50 عدد ماسک 3 لایه فرصت محدود!!

بارسا در این بازی غایبان پرشماری داشت و رونالد کومان با ترکیبی متفاوت و بسیار جوان بارسا را راهی زمین کرد. جوان ترین ترکیب بارسا در لیگ قهرمانان از سال 2011 و هفتمین ترکیب جوان تاریخ بارسا در این رقابت ها.

نیمه اول شاهد حادثه خاصی نبودیم. بارسا حاکم مطلق زمین بود و تا دقیقه 25 دینامو حتی یک شوت هم روانه دروازه بارسا نکرد. شاید تنها موقعیت خطرناک این نیمه، شوت دقیقه 27 فیلیپ کوتینیو بود که با اختلافی کم راهی اوت شد. در واقع بارسا توپ را در اختیار داشت ولی قادر به خلق موقعیت گل نبود.

دینامو هم بر خلاف بازی رفت حرف چندانی برای گفتن نداشت.

بارسا که نیمه دوم را هم بهتر آغاز نموده بود دقیقه 52 به گل رسید.

پاس پدری درون محوطه جریمه به برایثویت رسید اما قبل از اینکه او کاری انجام دهد، سرجینیو دِست توپ را از او گرفت با یک ضربه زمینی توپ را به زاویه مخالف زد تا گل اول بارسا به ثبت برسد. این اولین گل مدافع راست آمریکایی برای بارسا بود.

5 دقیقه بعد بارسا به گل دوم هم رسید. روی یک ارسال کرنر، مینگسا با ضربه سر در تیر یک توپ را به تیر دو فرستاد. برایثویت خود را به موقع به توپ رساند و توانست گل دوم آبی اناری ها را به ثمر برساند.

دقیقه 68 برایثویت برای بارسا پنالتی گرفت. او خودش پشت توپ نهاده شد و تیمش را 0-3 پیش انداخت.

بازی به دقیقه 93 رسیده بود که آنتوان گریزمان روی پاس جوردی آلبا از درون محوطه جریمه با شوت پای چپ دقیق گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی با رجحان 0-4 بارسا تمام شد و این تیم با 4 برد و 12 امتیاز صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان را مسجل کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 281

به "دیناموکیف 0-4 بارسا؛ گلباران و صعود با جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیناموکیف 0-4 بارسا؛ گلباران و صعود با جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید