دوره رایگان سراجی سنتی و گلیم بافی در ورامین برگزار می گردد

به گزارش آقای معلم، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین گفت: در راستای مهارت آموزی رشته های صنایع دستی در بین جوانان به ویژه بانوان دوره آموزش رایگان سراجی سنتی و گلیم بافی در شهرستان ورامین برگزار می گردد.

دوره رایگان سراجی سنتی و گلیم بافی در ورامین برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، ژیلا خدادی امروز شنبه 14 تیرماه 99 اضافه کرد: این دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی و ظرفیت صنایع دستی شهرستان ورامین برنامه ریزی و اجرا می گردد.

خدادادی گفت: گلیم بافی از دست بافته های سنتی است که سابقه و قدمت دیرینه ای در شهرستان ورامین دارد که برگزاری این دوره های آموزشی موجب ارتقای صندلی این هنر اصیل صنایع دستی در ورامین می گردد.

او یادآور شد: گلیم بافی و سراجی سنتی ازجمله رشته های صنایع دستی است که فراگیران می توانند به عنوان یک شغل خانگی به آن مشغول و کسب درآمد نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورامین بیان کرد: این دوره آموزشی به صورت رایگان در طول سه ماه و به مدت 100 ساعت آموزشی برای هر هنرجو برگزار و در سرانجام به هنرجویان گواهی سرانجام دوره آموزش مقدماتی اعطا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام با شماره تماس 09351576920 تماس بگیرند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 48

به "دوره رایگان سراجی سنتی و گلیم بافی در ورامین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره رایگان سراجی سنتی و گلیم بافی در ورامین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید