دنباله ای از سریال بازی تاج و تخت با حضور جان اسنو در حال ساخت است

به گزارش آقای معلم، شبکه اچ بی او در حال ساخت دنباله ای از سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت است که حول محور ماجراهای ادامه دار جان اسنو می چرخد و کیت هرینگتون نیز برای ایفای مجدد این کاراکتر دوست داشتنی باز خواهد گشت.

دنباله ای از سریال بازی تاج و تخت با حضور جان اسنو در حال ساخت است

پرفروش ترین رمان فانتزی جورج آر آر مارتین، به نام نغمه یخ و آتش، زمانی که در سال 2011 تحت عنوان بازی تاج و تخت راهی تلویزیون شد، به طلای آن تبدیل شد. اکنون، سه سال از انتها این سریال هشت فصلی می گذرد و این شبکه همچنان علاقه مند به توسعه سریال است. اولین اسپین آف از اسپین آف های متعدد این سریال به نام خانه اژدها قرار است در ماه آگوست (مرداد) اکران شود.

شخصیت جان اسنو با بازی هرینگتون یکی از چهره های کلیدی در طول پخش بازی تاج و تخت بود. جان نقشی محوری در سریال ایفا می کرد و زمانی که در یکی از بزرگ ترین پیچش های سریال در فصل 5 کشته شد، دوباره زنده و بازگشت. در انتها بازی تاج و تخت، جان به علت کشتن دنریس تارگرین، معشوقه و عمه تازه افشا شده اش، از وستروس تبعید شد. او با وحشی ها به آن سوی دیوار رفت و در نهایت به نظر می رسید که در صلح است و به آن چیزی که همواره می خواست رسید.

اما اکنون به نظر نمی رسد که این صلح برای مدت طولانی دوام بیاورد. THR فاش نموده که اچ بی او در حال ساخت یک دنباله از بازی تاج و تخت با موضوع جان اسنو است. این سریال هنوز در مراحل اولیه فراوری واقع شده است، اما اگر واقعا ساخته شود، هرینگتون نقش خود را به عنوان جان دوباره بازی خواهد نمود. در حال حاضر هیچ عضوی از تیم نویسندگان سریال معرفی نشده است.

این یک پیشرفت بزرگ برای اچ بی او و برنامه ریزی های آن است. حتی قبل از اینکه سریال اصلی به انتها برسد، شبکه آغاز به کار بر روی سریال های احتمالی کرد که می توان با موضوع سریال اصلی بسازد. نکته قابل توجه در خصوص پروژه جان اسنو این است که این اولین اسپین آف از بازی تاج و تخت است که پس از انتها سریال و در ادامه آن اتفاق می افتد. چیزهای دیگری که در حال حاضر در دست توسعه است، پیش عایدی هستند.

با این حال، تعجب آور نیست که اچ بی او اکنون در پی پیشبرد جدول زمانی خود باشد. علی رغم تمایل سریال به کشتن شخصیت ها، بازی تاج و تخت با تعدادی از افراد که هنوز زنده و همه آماده بودند تا به طور بالقوه اسپین آف خود را رهبری نمایند، به انتها رسید.

با وجود اینکه جان وستروس را در انتها فصل هشتم بازی تاج و تخت ترک کرد، بدون شک یکی از شخصیت هایی خواهد بود که برای رهبری یک داستان نو مناسب است. ماجراجویی های او در آن سوی دیوار می تواند امکان کاوش بیشتر در این قسمت از دنیای جورج مارتین را فراهم کند و شاید به معرفی موجودات نو منجر شود.

بعضی ممکن است بگویند که بازی تاج و تخت در حال حاضر زمان قابل توجهی را آن سوی دیوار سپری نموده، که البته درست است. با این حال، بدون احتیاج به بازگشت به خط داستانی وستروس، این دنباله به رهبری جان اسنو می تواند عمیق تر از همواره به آنچه در شمال نهفته است بپردازد. به علاوه، این احتمال وجود دارد که دیگر شخصیت های مورد علاقه هواداران مانند تورموند در این سریاال حضور داشته باشند.

با نزدیک شدن به زمان پخش خانه اژدها، تعیین نیست که این دنباله چقدر برای اچ بی او اولویت دارد. با این حال، با درگیر شدن شخصیت محبوبی مانند جان، اگر تیمی خلاق از نویسندگان (که بلای فصل آخر را بر روس سریال نیاورند) به زودی تعیین شود، این سریال به سرعت می تواند وارد مراحل بعدی فراوری شود.

اما اکانت رسمی توییتر اچ بی او مکس اخیرا تصویری از شخصیت هرینگتون در فصل اول به اشتراک گذاشته است. این پست با اشاره به جمله نمادین تو چیزی نمی دانی، جان اسنو که اغلب به وسیله ایگریت رز لزلی بیان می شد (قبل از اینکه اولی به او تیر بزند)، گفت: من چیزی نمی دانم.

با توجه به چالش های مرتبط با ادامه داستان اصلی بازی تاج و تخت، احتمالا بسیاری باور کردن خبر ساخت دنباله را سخت می دانند. علاوه بر این، هرینگتون در گذشته نشان داد که کارش با وستروس تمام شده است. از آنجایی که اچ بی او کاملا ساخت سریال را رد ننموده، به نظر می رسد توییت بالا تایید می نماید که ساخت دنباله جان اسنو در دستور کار اچ بی او واقع شده است و می خواهد این کار را سکوت پیش ببرد. در حالی که تعداد بیش از حد اسپین آف ها می تواند منجر به کاهش بازده شود، مانند اتفاقی که برای اسپین آف های جنگ ستارگان افتاد، اما دنباله ای برای این سری خاص نه تنها می تواند خاطرات تلخی را که (تقریبا) برای همه افراد به جا گذاشته تغییر دهد، بلکه می تواند ادای دینی کند به شاهزاده ای که به او وعده تاج و تخت پادشاهی داده شده بود.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1037

به "دنباله ای از سریال بازی تاج و تخت با حضور جان اسنو در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنباله ای از سریال بازی تاج و تخت با حضور جان اسنو در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید