دعوای فراستی، افخمی و فرخ نژاد داد مجری پیشین هفت را در آورد!

به گزارش آقای معلم، محمود گبرلو به جنجال های اخیر برنامه هفت و درگیری های لفظی فرخ نژاد و فراستی و افخمی واکنش نشان داد.

دعوای فراستی، افخمی و فرخ نژاد داد مجری پیشین هفت را در آورد!

خبرآنلاین/ محمود گبرلو به جنجال های اخیر برنامه هفت و درگیری های لفظی فرخ نژاد، فراستی و افخمی واکنش نشان داد.

مجری پیشین برنامه هفت با انتشار یادداشتی در اینستاگرام خواهان انتها دادن به جنجال های اخیر شد که پس از حضور فراستی در مجلس و صحبت های او درباره فیلم گشت 2 به پا شده است.

گبرلو در این باره نوشت: دوستان، بزرگواران، اهالی محترم سینما، منتقدان، مسئولین، مجلسیان، حزب الهی ها، خواهش می کنم این بحث های خانمان برانداز را تمام کنید . سینما، انقلاب، مردم، نظام، رسانه ملی و ... صندلی شان فراتر از این حرف هاست که به مسایل شخصی و زندگی خصوصی همدیگر بپردازید و از تربیون های مختلف رسانه ای آبروی یکدیگر را ببرید .

چرا کسی جلوی این حرف های خاله زنکی را نمی گیرد. این حرف ها و رفتارها حیثیت سینما و سینما گر ایرانی بخصوص سینمای انقلاب را از بین می برد . چرا برای رسیدن به مقاصد مختلف که آشکاراست دست از این رفتارهای ضد هم برنمی دارید؟ بخدا مردم همه چیز را می فهمند . چرا سرتان را مثل کبک در زیر برف کردید و فکر می کنید با این حرف ها به مقصد تان می رسید ؟

قرار این نبود . قرار بود، تحلیل کنیم ،ارزیابی کنیم ، خوبی ها را بگوییم ، ضعف ها را رفع کنیم ، با احترام حرف بزنیم . گزک به دوست نادان و دشمن زیرک ندهیم .آیا این مفهوم گفتمان است ؟ اینکه حیثیت و شخصیت و اعتبار هم را لکه دار کنیم ؟ دیگر چه می ماند از این سینمای نحیف و نجیب پس از انقلاب ؟ آیا دوباره مردم ما را می پذیرند ؟ آیا آبروی رفته دوباره باز می گردد ؟ بخدا مردم ، سینما و سینما گر ایرانی را (چه فیلمساز چه منتقد)همه را دوست می دارند نکند همه گرفتار دسیسه ای شده ایم که دنبال تعطیلی سینما است ؟ این است وظیفه رسانه ملی ؟ وظیفه رسانه ها و منتقدان ؟ وظیفه سینماگران ؟ آنموقع خیالتان راحت می گردد ؟

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 218

به "دعوای فراستی، افخمی و فرخ نژاد داد مجری پیشین هفت را در آورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای فراستی، افخمی و فرخ نژاد داد مجری پیشین هفت را در آورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید