تشکیل نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی با هدف به روزرسانی اطلاعات و مدیریت کاربردی سرمایه انسانی والیبال استان برای اولین بار در کشور راه اندازی می شود.

تشکیل نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص راه اندازی بانک اطلاعاتی هیات والیبال خراسان رضوی اظهار کرد: بانک جامع اطلاعاتی هیات والیبال استان یکی از هدف های مهم ما از ابتدای حضور در هیات والیبال بود که به دلیل گستردگی فرایندها و مسائل سخت افزاری موجود در فضای ورزش تا به امروز اجرایی نشده بود. این طرح برای نخستین بار در والیبال کشور و در خراسان رضوی اجرایی می گردد و می تواند به یک الگوی قوی برای والیبال کشور تبدیل گردد.

وی اضافه کرد: تمام آمار موجود در هیات والیبال کاملا حدودی بود و به عنوان مثال نمی دانیم که دقیقا چه تعداد مربی با چه درجه هایی در خراسان رضوی وجود دارد و چه تعداد فعال و چه میزان غیر فعال هستند. وجود بانک اطلاعاتی برای حمایت از جامعه والیبال استان و فعال کردن بخش خاموش این جامعه مفید است.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: در حال حاضر یکی از مسائل هیات والیبال بخش داوران بین المللی است، چراکه در سال های گذشته با وجود تعداد زیاد داوران ملی، جایگزینی برای تنها داور بین المللی خود فراهم نکرده بودیم، این درحالی است که اگر اطلاعات دقیقی از فعالیت و سطوح داوران وجود داشت، برنامه ریزی دقیقی صورت می گرفت و مشکل بزرگی که به والیبال استان ضربه زده، رخ نمی داد.

همچنین نوید زنده روحیان، روابط عمومی هیات والیبال خراسان رضوی در خصوص جزییات بانک اطلاعاتی هیات والیبال خراسان رضوی مطرح نمود: نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی با تاکید بر سه بخش اصلی بازیکنان، مربیان و داوران با هدف به روزرسانی اطلاعات و مدیریت سرمایه انسانی در استان جمع آوری شده که این اقدام برای اولین بار در والیبال کشور به اجرا در خواهدآمد. در این بانک جامع، اطلاعات کاملی از هویت، سطح فنی و رزومه بازیکنان، مربیان و داوران فعال و پیشکسوتان استان در سطوح مختلف سنی و فنی و همچنین در دو بخش آقایان و بانوان جمع آوری می گردد.

وی اضافه کرد: قطعا در این راه با فدراسیون والیبال نیز هماهنگی هایی صورت خواهد گرفت و از اطلاعات موجود برای مدیریت هرچه بهتر والیبال استان استفاده خواهیم کرد. این بانک اطلاعاتی به صورت فرم الکترونیکی و بدون نیاز به حضور افراد تکمیل می گردد و تمامی مدارک خواسته شده توسط افراد به صورت اینترنتی بارگزاری شده و به صورت کاملا محرمانه جهت تایید مسئولین کمیته های مختلف ارجاع می گردد.

مدیراجرایی بانک جامع اطلاعاتی هیات والیبال خراسان گفت: پس از تکمیل فرایند ثبت نام تمام اعضا، یک کد عضویت و کارت مخصوص عضویت فدراسیون والیبال صادر خواهد شد و از این پس تمام فعالیت های هیات والیبال خراسان رضوی وابسته به این عضویت خواهد بود و افرادی که در این طرح شرکت نکرده و اطلاعات خود را وارد سامانه نکرده باشند با هر سطح و در هر بخشی نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

زنده روحیان یادآور شد: پس از تکمیل این اطلاعات بخش قابل انتشار، مانند تعداد فعالین این رشته، زمینه فعالیت، سابقه، افتخارات و سطوح هریک، برای استفاده عموم جامعه والیبال استان، مسئولین کمیته ها و اصحاب رسانه تهیه و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 148

به "تشکیل نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تشکیل نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل نخستین بانک جامع اطلاعاتی والیبال خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید