تحولی بزرگ با فناوری اطلاعات رونیکس بین الملل

به گزارش آقای معلم، دنیای جدید آبستن تحولاتی است که در لحظه ها رخ می دهند و بازار، صنعت و تکنولوژی را در بستری هم سو با نیاز افراد سامان می دهند. در این بین شرکت ها و بنگاه های فناور با توانایی خلق ایده های بدیع مرزهای زمان و مکان را جابجا کرده و نیازها را به کالاها متصل می کنند.

تحولی بزرگ با فناوری اطلاعات رونیکس بین الملل

در دنیای که به یک کارگاه صنعتی تبدیل شده، فروش محصول در قالب سنتی روشی رو به نابودی است و بنگاه های به روز، با آگاهی از این نکته و به کمک افراد ریسک پذیر و نوگرا، دست به ابداع می زنند. این اتفاق اخیرا در شرکت بین المللی رونیکس که در صنف ابزارآلات فعالیت دارد، رخ داده و مرزهای تازه ای را به کمک تکنولوژی های دیجیتال و انواع روزآمد بازاریابی درنوردیده است.

در این رابطه حداد پژوم، مدیر ارشد فناوری اطلاعات رونیکس بین الملل با اشاره به ظرفیت هایی که در بازار ابزار ایران و بین الملل نهفته در چند گام به تشریح برنامه این شرکت برای تحول در این بخش پرداخت.

حداد پژوم که نقطه تمرکز شرکت بین المللی رونیکس را حوزه دیجیتال و تامین نیاز طیف وسیعی از مخاطبان و افراد نیازمند به ابزارالات عنوان می کند، در پاسخ به این پرسش که کار ویژه رونیکس در بازار تولید و فروش ابزارآلات چیست، گفت:

برای ما مهم است که بسیار سریع و با هزینه کمتری، ابزارآلات مورنیاز افراد در بخش مشاغل تولیدی و تجاری و بخش مصارف خانگی را به آنها برسانیم. از آنجا که بخش مهمی از کار بر بستری از چارچوب های دیجیتال و فناور محور پایدار می شود، پیگیری این کار در این بستر با توسعه زیرساخت های فنی در چند ساله گذشته از سوی رونیکس بین الملل انجام شده و هم اینک در مرحله نهایی قرار گرفته است.

وی اعلام نمود: با توجه به اینکه بخش عمده جامعه هدف ما در صنف ابزارآلات در زمره افرادی قرار دارند که بیشتر علاقمند به خرید در بازار سنتی هستند، تمایل کمتری برای خرید آنلاین ابزارآلات نشان داده و از تکنولوژی دیجیتال پرهیز می کنند، تلاش کردیم با جمع آوری اطلاعات و ایجاد جذابیت برای خرید از فروشگاه اینترنتی ابزار، راهکارهای متناسب با بکارگیری بازاریابی دیجیتال ارائه کنیم.

بررسی های تیم فناوری اطلاعات رونیکس بین الملل نشان می دهد، مخاطبین ما در بین حرفه های فنی و مشاغل خدمات رسان مانند نجاران، آهنگران، مکانیک ها و دیگر مشاغلی از این دست، با جستجو در فضای مجازی کمتر آشنایی دارند یا حداقل خرید ابزارآلات موردنیاز خود را از این طریق انجام نمی دهند. بنابراین رونیکس در صنف ابزارآلات در عین توجه به ورود نسل های جدید در صنعت، از افراد فنی آشنا به خرید آنلاین و جستجو در فضای وب، راهکاری را در پیش گرفته که به تحول مدنظر شرکت بین المللی رونیکس در بازار ابزارآلات ایران کمک کند.

مدیر ارشد فناوری رونیکس بین الملل با اشاره به شکاف تکنولوژیک میان ایران و سایر بخش های دنیا شرح داد: به رغم ناتوانی داخلی در عرضه محصولات تکنولوژیک به بازار دنیای، در کشورمان اما می توانیم با توجه به پتانسیل ها و سرمایه انسانی که در اختیار داریم با اتخاذ تصمیمات سازنده و برداشتن موانعی چون تحریم ها در مدت زمان کوتاهی مسافر این قطار پرسرعت که در حال عبور از عصر ماست باشیم و با تمرکز بر بازاریابی B2B در سطح بین الملل گام های موفقی در این زمینه برداریم.

او در زمینه توسعه بازاریابی دیجیتال در بخش صنعت، تاکید دارد: تولید محتوا در این راستا کمک شایان توجهی به ما در جهت رسیدن به اهدافی می کند که مدنظر رونیکس بین الملل در صنف ابزارآلات است. تبدیل شدن به ترند گوگل امروزه نه از طریق اسم و پرداخت هزینه های مالی که تنها از محل تولید محتوا امکان پذیر است.

این موضوع در اهم برنامه های تیم فناوری اطلاعات رونیکس بین الملل قرار گرفته و به ایده کارخانه تولید محتوای دیجیتال بدل شده است. این برنامه که هدف خود را از طریق استخدام و جذب نیروی انسانی ماهر در زمینه های عکاسی صنعتی، گرافیک، استراتژیست محتوا و طراحی محقق نموده، به هشت زبان مختلف اقدام به تولید محتوا نموده است. موردی که یکی از محورهای اساسی برنامه رونیکس برای خلق برندی تاثیرگذار در بازار ابزارآلات ایران و دنیا است.

حداد پژوم با اشاره به اهمیت پایش محتوا برای فهم اثربخشی سیاست های اتخاذ شده از سوی رونیکس به یک نکته مهم اشاره کرد:

راه ورود به بازارهای بین المللی که نقطه کانونی هدف رونیکس بین الملل است، توجه به حلقه مهم ایجاد شده در کارخانه تولید محتواست که شامل تولید، انتشار، اثرسنجی و... می شود. چرایی این موضوع امکان ناپذیری جنگیدن با برندهای مشهور دنیای مانند؛ دیوالت، ماکیتا و بوش به دلیل توانایی فنی و محتوایی بالا و سابقه بسیار مفصل این شرکت هاست. از قضا نقطه اتکای اهداف رونیکس بین الملل نیز همین است ، که از منطقه متفاوتی به بازار حمله می کند. بازاریابی دیجیتال از طریق تولیدمحتوای دقیق سطحی از اثرگذاری را به دنبال دارد که قابل توصیف نیست.

این متخصص حوزه دیجیتال مارکتینگ با یادآوری موفقیت رونیکس بین الملل در اتصال به مخاطبان و خریداران در 40 کشور دنیا اعلام نمود: بیش از 50 درصد این موفقیت به دلیل اتخاذ برنامه هایی در حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده و همین جا از متخصصان علاقه مند در این زمینه که به دنبال شغلی مناسب و همراه با نوآوری و خلاقیت در یک شرکت بین المللی هستند، دعوت می کنیم حتما به سایت رونیکس https://www.ronix.ir در جهت جذب نیروی متخصص، مراجعه کنند.

شرکت رو به توسعه رونیکس در پی تکمیل تیم های خود همواره به دنبال جذب نیروهای متخصص و کارآمد بوده و از حضور جوانان فعال و پویا استقبال به عمل می آورد.

مدیر ارشد فناوری شرکت رونیکس بین الملل یادآور شد: تلاش ما این بوده که میان نیاز خریداران داخلی و خارجی به شکلی حرکت کنیم که به خوبی هردو بخش را پوشش داده و این بنگاه را به یک الگوی واقعی برای تولید و فروش با استفاده بهینه از تکنولوژی و فضای مجازی در شرایطی کاملا رقابتی نزدیک کنیم.

آدرس اینستاگرام: ronixtools @

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 357

به "تحولی بزرگ با فناوری اطلاعات رونیکس بین الملل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولی بزرگ با فناوری اطلاعات رونیکس بین الملل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید