تور ارزان روسیه: برترین کافه های نیژنی نووگورود روسیه را بشناسید

به گزارش آقای معلم، هرچه به جام جهانی 2018 روسیه نزدیک تر می شویم، تب وتاب فوتبال دوستان بیشتر می گردد. نیژنی نووگورود یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است، بدون شک مسافران جام جهانی علاقه دارند با کافه های خوب شهرهای مسابقات آشنا شوند.

تور ارزان روسیه: برترین کافه های نیژنی نووگورود روسیه را بشناسید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بسیاری از هواداران فوتبال، برای تماشای بازی های جام دنیای، در تورهای جام دنیای روسیه یا تورهای ترکیبی روسیه شرکت می نمایند. نیژنی نووگورود یکی از شهرهایی است که این رقابت ها در آن برگزار می گردد و در این مقاله به معرفی برترین کافه های آن می پردازیم..

نیژنی نووگورود، یکی از شهرهای جام دنیای 2018 روسیه است و بسیاری از بازی های این جام در استادیوم های نیژنی نووگورود برگزار می شوند. بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا در این روزها راهی کشور روسیه هستند تا این هیجان را از نزدیک لمس نمایند و بازی های هیجان انگیز را مشاهده نمایند.

شناخت کافه های خوب یک شهر، نکته بسیار مهمی است که گردشگران حرفه ای به آن توجه می نمایند. شاید لازم باشد میان دو بازی در محلی نزدیک به استادیوم کمی استراحت کنید و نخواهید به محل سکونت تان بروید، در اینجا برترین پیشنهاد نشستن در کافه ها و نوشیدن یک قهوه است.

در این مطلب به سراغ معرفی برترین کافه های شهر نیژنی نووگورود روسیه رفته ایم، با ما همراه باشید:

کافه Coffee Cake

Coffee Cake یکی از مشهورترین کافه های زنجیره ای نیژنی نووگورود است که در بیشتر نقاط این شهر در دسترس است و در هر نقطه ای، شعبه دارد. کیک های این کافه بسیار مشهور است و بسیاری از مراجعه نمایندگان این کافه را به علت کیک های خوشمزه اش انتخاب می نمایند. البته در این کافه می توانید ناهار هم میل کنید.

  • آدرس شعبه اصلی کافه: 2Bolschaja Pokrowskaja Straße, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: 78314235975+

کافه Chefs Cafe

Chefs Cafe یکی از کافه های محبوب روسیه است که غذاهای بسیار لذیذی دارد. اگر قصد دارید ناهار را بیرون از محل سکونت میل کنید، این کافه یک پیشنهاد بسیار خوب است، چون غذاهای آن در میان افراد محلی به مقدار کافی محبوب است.

  • آدرس: 24Piskunova, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: 78312308033+

کافه Volkonsky

کافه Volkonsky یکی از کافه های مشهور روسیه است که در بیشتر شهرها شعبه دارد. در این کافه منو مناسبی برای انتخاب صبحانه و ناهار وجود دارد و پیشنهاد مناسبی برای صرف وعده های غذایی است.

  • آدرس: 13Ulyanova, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: 79519091619+

کافه Holy Collie Muffin Shop

کافه Holy Collie Muffin Shop، یک کافه کوچک و زیبا است که مخصوص عاشقان مافین است و در آن انواع و اقسام شکل های مافین با مزه های مختلف پیدا می گردد. فضای داخلی کافه با آثار هنرمندان طراح گرافیک زیباتر شده است و ساعتی نشستن در این کافه حال دلتان را هم خوب می نماید.

  • آدرس: 14Varvarskaya, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: 79200282858+

کافه Red Cup

کافه Red Cup در سریع ترین زمان ممکن قهوه ای خوشمزه و داغ را به شما تحویل می دهد و اگر قصد دارید تا قهوه تان را سریع دریافت کنید و در جایی دیگر آن را میل کنید، این کافه برترین پیشنهاد است. برای پیدا کردن این کافه احتیاجی نیست در پی آدرس خاصی باشید، هرجای شهر که تابلویی قرمز با نوشته های سفید دیدید، به قهوه گرم و خوشمزه رسیده اید!

این کافه در نقاط مختلف شهر شعبه دارد و در ساعات اولیه روز هم فعال است تا در صورت احتیاج صبحانه خود را در آن میل کنید.

  • آدرس: 46Bolschaja Pokrowskaja Straße, Nizhny Novgorod, Russia

کافه Travelers Coffee

کافه Travelers Coffee یکی از کافه های زیبای شهر مخصوص مسافران است که علاوه بر انواع دسرها و نوشیدنی ها، صبحانه و ناهار هم سرو می نماید.

  • آدرس: 20Bolshaya Pokrovskaya, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: 78312160078+

کافه Coffee Is A Fruit

کافه Coffee Is A Fruit، دو شعبه در نیژنی نووگورود دارد و محلی خوب برای نشستن و استراحت کردن است. یکی از دسرهای خوشمزه ای که مخصوص این کافه است، دسر لوبیا است که هواداران زیادی دارد. بسیاری از کنسرت های محلی و کوچک در این کافه زیبا برگزار می گردد.

  • آدرس: 13Alekseevskaya Street, Nizhny Novgorod, Russia
  • شماره تماس: 79873358936+
منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 922

به "تور ارزان روسیه: برترین کافه های نیژنی نووگورود روسیه را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: برترین کافه های نیژنی نووگورود روسیه را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید