برترین و ارزانترین جایگزین برای نایلون و پلاستیک تبلیغاتی چیست؟

به گزارش آقای معلم، اگر به آینده کسب و کار خود فکر می کنید، باید برند های مسئولی باشید که به مشتریان خود ساک دستی کاغذی سازگار با محیط زیست بدهید که می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار گیرد.

برترین و ارزانترین جایگزین برای نایلون و پلاستیک تبلیغاتی چیست؟

به اسم یک تجارت اخلاقی، به مخاطبان هدف خود اجازه دهید ساک دستی شما را به نمایش بگذارند. تهیه ساک دستی که هم کاربردی و هم مجذوب نماینده باشد دیگر کار دشواری نیست.

با خدمات قابل اعتماد شرکت های بسته بندی (مقاله برترین مرکز چاپ و بسته بندی ایران کجاست ؟)، می توانید از انواع دیگر ساک دستی آماده که جایگزین های پایدار برای ساک دستی های پلاستیکی هستند، بهره ببرید. برای تماشا نمونه کارهای مربوط به ساک دستی آماده گلاسه و ساک دستی آماده کرافت رو این لینک کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

انواع مختلف ساک دستی های سازگار با محیط زیست

ساک دستی برای حمل مواد غذایی

زنجیره های عظیم مواد غذایی و داروسازان در حال استفاده از ساک دستی حمل تخریب پذیر هستند. ساک دستی دستی می توانند ساک دستی های پارچه ای و محکم یا ساک دستی های کاغذی شیک باشند.

تجارت شما بعلاوه می تواند در ساک دستی های نمایشگاه با ساک دستی عالی و قابل تنظیم و ساک دستی های برتر سرمایه گذاری کند تا ساک دستی قابل حمل قابل بازیافت را به مشتریان خود ارائه دهد. شما می توانید به یک چاپخونه معتبر مراجعه کنید تا به شما یاری کند تا شرایط چاپ دقیق خود را هم برآورده کنید.

بیشتر بخوانید : چاپ روی تیشرت تبلیغاتی چگونه انجام می گردد؟ + مشاهده ویدیو آموزش

ساک دستی کاغذی

از بسته های کاغذی کرافت گرفته تا ساک دستی تجاری برنددار، یک ساک دستی کاغذی مناسب برای هر مناسبت وجود دارد. ساک دستی کاغذی با استفاده از کاغذ کرافت، ایجاد می شوند. می توانید از آنها برای ساخت ساک خرید آماده، بسته بندی محصولات بهره ببرید. ظاهر مجذوب نماینده ساک دستی کاغذی باعث تبلیغ برند شما و به نوعی تبلیغات رایگان شما می گردد.

با یاری قابلیت های پیشرفته چاپ، فراوری نمایندگان ساک دستی کاغذی قادرند ساک دستی چاپی با ساک دستی خام را به شما ارائه دهند. از این گذشته، اگر ساک دستی های کاغذی شما مجذوب نماینده به نظر برسد، مشتریان آن را به خوبی حفظ نموده و از آن استفاده مجدد می نمایند. برای بسته بندی محصول می توانید از جعبه آماده کاغذی درجه یک هم بهره ببرید.

بیشتر بخوانید : چاپ روی کلاه تبلیغاتی چگونه انجام می گردد؟ + مشاهده ویدیو آموزش

ساک دستی جودون

استفاده از ساک دستی جودون به اسم جایگزینی برای ساک دستی پلاستیکی دارای مزایای متعددی مانند استحکام، فضای چاپ و حداقل مصرف آب است. ساک دستی جودون سازگار با محیط زیست و 100 درصد قابل تجزیه زیست هستند. این ساک دستی ها با استفاده از جودون، الیافی که به طور طبیعی از گیاهان بدست می آید، ساخته می شوند. ماده اولیه برای ساخت ساک دستی و سایر موارد به نخ های با دوام تبدیل می گردد.

بیشتر بخوانید : چاپ روی ساک دستی پارچه ای و سوزنی چگونه انجام می گردد؟ + مشاهده ویدیو آموزش

ساک دستی نخی

پنبه تهیه شده به وسیله ساک دستی پنبه ای یک راه چاره عملی برای برند سازگار با محیط زیست ارائه می دهد. شرکت های بسته بندی در می توانند این ساک دستی های نخی را برای ایجاد ساک دستی های مارک دار، ساک دستی های باسم هدایای تبلیغاتی و غیره سفارشی نمایند، به علت پارچه سبک تر، ساک دستی نخی برای حمل کالاهای سبک وزن مانند لباس و هدایا و غیره به سایر ساک دستی ترجیح داده می شوند.

ساک دستی پارچه ای یا نخی با استفاده از آب و انرژی کمتری در طول فراوری از پایداری پشتیبانی می نمایند. آنها به راحتی قابل شستشو و مناسب برای استفاده مجدد هستند. مشتریان شما قطعاً از دریافت یک ساک دستی نخی دوستدار محیط زیست شادمان خواهند شد و شما می توانید برند خود را از نظر اخلاقی با موفقیت تبلیغ کنید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 698

به "برترین و ارزانترین جایگزین برای نایلون و پلاستیک تبلیغاتی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و ارزانترین جایگزین برای نایلون و پلاستیک تبلیغاتی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید