برنامه زمانی اجرای تماشاخانه سیار در کرمانشاه اعلام شد

به گزارش آقای معلم، محمدخیاط زنجانی در مصاحبه با خبرنگارخبرنگاران در کرمانشاه، گفت: حضور مراکز سیار در منطقه ها کم برخوردار و ویژه بچه ها و نوجوانان یکی از فعالیت هایی است که سالها در مجموعه کانون پرورش فکری کودک و نوجوان دنبال می گردد.

برنامه زمانی اجرای تماشاخانه سیار در کرمانشاه اعلام شد

وی اضافه کرد: در سال های اخیر این طرح با یک تیم حرفه ای اداره می گردد و امروز در قالب تماشاخانه سیار در سراسر کشور صورت می گیرد که به عنوان یک رویداد فرهنگی بزرگ محسوب می گردد.

زنجانی ادامه داد: سال جاری با پیگیری های اجرا شده بخشی از این اجرا از تاریخ 18 تا 21 تیرماه جاری در کرمانشاه انجام می گردد و 9 اجرا به وسیله این کاروان در استان کرمانشاه درنظر گرفته شده است و قرار است بیشتر به سمت منطقه ها محروم توجه گردد.

این مسئول یادآور شد: درصدد هستیم با حضور این تماشاخانه لحظات شاد و سرشار از امید به آینده برای بچه ها و نوجوانان رقم خورد و پیش بینی می کنیم در این برنامه بیش از 8هزار کودک و نوجوان حاضر شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: در این برنامه شاهد اجرای زنده تئاتر، قصه گویی، پخش فیلم و انیمیشن و بازی و مسابقه خواهیم بود.

وی درخصوص زمان اجرای این تماشاخانه در سطح استان گفت: این تماشاخانه در 18تیرماه جاری از ساعت 10تا12 در محوطه تاریخی بیستون و در همین روز از ساعت 18تا20 در مرکز شهر سرپل ذهاب اجرا خواهد داشت.

زنجانی با بیان اینکه این تماشاخانه در 19تیرماه به شهر کرمانشاه در سه منطقه می آید، گفت: در همین تاریخ از ساعت 10تا12 جنب مسجد کرناچی، از ساعت 18تا20 مسکن مهر دولت آباد کرمانشاه و از ساعت 21تا23 بوستان زنبق کرمانشاه میزبان تماشاخانه سیار می گردد.

وی با تاکید براینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به شهرستان های روانسر، ثلاث باباجانی، سنقر و کلیایی و کنگاور سفر می نماید، اضافه کرد: 20 تیرماه از ساعت 10تا12 پارک مرکزی روانسر، ساعت 18تا 20 جنب مرکز شهر ثلاث باباجانی میزبان این تماشاخانه می گردد.

تریلر سیار کانون پرورش فکری کودک و نوجوان در 21تیرماه نیز به محوطه تاریخی کنگاور می رود و از ساعت 18تا20 به اجرا می پردازد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1207

به "برنامه زمانی اجرای تماشاخانه سیار در کرمانشاه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه زمانی اجرای تماشاخانه سیار در کرمانشاه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید