افزایش جبهه های کاری برای تسریع در حل مشکل فاضلاب اهواز

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران/خوزستان مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: کوشش ما بر این است تا در مدت زمان کم و با فعال کردن جبهه های کاری بیشتر، مشکل فاضلاب شهرستان اهواز را حل کنیم. در این زمینه در پی سرعت بخشیدن به فرایند اجرای خطوط و ایستگاه های پمپاژ هستیم.

افزایش جبهه های کاری برای تسریع در حل مشکل فاضلاب اهواز

حمیدرضا جانباز در حاشیه بازدید از طرح های فاضلاب اهواز که شامگاه سوم مهرماه در اهواز انجام شد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز از کارگاه های اجرایی طرح های فاضلاب شهرستان اهواز بازدید کردیم. در کل شهر اهواز، 38 جبهه کاری فعال وجود دارد که عمدتا مشغول اجرای خطوط، بازسازی و ترمیم خطوط آسیب دیده از آبگرفتگی های قبلی هستند.

وی اضافه کرد: 22 جبهه کاری به وسیله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در اهواز تجهیز شده و در این بخش ها مشغول به کار است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز گفت: این تصفیه خانه که به صورت آزمایشی وارد مدار شده، با کیفیت مناسبی در حال کار است.

جانباز با بیان اینکه شهر اهواز به کارگاه اجرایی فاضلاب تبدیل شده است، اسم کرد: این مساله مورد تاکید رئیس جمهور بوده و اهواز، اکنون به کارگاه اجرایی فاضلاب تبدیل شده است تا بتوانیم مسائل این شهر را در بحث فاضلاب حل کنیم.

وی ادامه داد: کوشش ما بر این است تا در مدت زمان کم و با فعال کردن جبهه های کاری بیشتر، مشکل فاضلاب شهرستان اهواز را حل کنیم. در این زمینه در پی سرعت بخشیدن به فرایند اجرای خطوط و ایستگاه های پمپاژ هستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: نقاطی که در سنوات گذشته دچار آبگرفتگی شده اند در اولویت قرار دارند تا هرچه سریع تر ترمیم شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مهر 1400 بروزرسانی: 13 مهر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 756

به "افزایش جبهه های کاری برای تسریع در حل مشکل فاضلاب اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش جبهه های کاری برای تسریع در حل مشکل فاضلاب اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید