افزایش جایگاه سوخت در بزرگراه یادگار امام(ره)

به گزارش آقای معلم، دومین پمپ بنزین بزرگراه یادگار امام(ره) در جهت شمال به جنوب به وسیله بخش خصوصی ساخته می گردد.

افزایش جایگاه سوخت در بزرگراه یادگار امام(ره)

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 2 دراین باره گفت: با توجه به تردد بالای خودروها و احتیاج بیشتر منطقه به پمپ بنزین، پیش بینی شده تا در محدوده های مختلف جایگاه های سوخت ساخته گردد که یکی از آنها در بزرگراه یادگار امام(ره)، پایین تر از رستوران های فرحزاد است.

مهدی صالحی اضافه کرد: جایگاه سوخت نو در راستا شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و در زمینی به مساحت 3 هزار و 500 مترمربع ساخته می گردد و در صورت ساخت رانندگان مجبور به طی مسافت طولانی و رسیدن به راستا جنوب به شمال بزرگراه نخواهند بود. در واقع ساخت این پمپ بنزین راستا تردد خودروها را کوتاه و مانع تجمع ترافیک در خیابان کوهستان می گردد.

او با تأکید بر اینکه پروژه ساخت پمپ بنزین از سال ها قبل تعریف و سرمایه گذارش تعیین شده است، ادامه داد: برای ساخت جایگاه شرایطی مانند ایمنی، موضوع های ترافیکی و... وجود دارد که سرمایه گذار مجوزهای لازم را از شرکت پخش و پالایش دریافت نموده است. بعلاوه برای جلوگیری از بروز ترافیک و حوادث، مشاور ترافیکی را انتخاب نموده تا راستاهایی را برای ایجاد کندرو و دسترسی به پمپ بنزین پیشنهاد دهد.

صالحی گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک در حال آنالیز پیشنهادهای مشاور ترافیکی است و در صورت تصویب عملیات ساخت و ساز این جایگاه سوخت آغاز می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 شهریور 1401 بروزرسانی: 23 شهریور 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1078

به "افزایش جایگاه سوخت در بزرگراه یادگار امام(ره)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش جایگاه سوخت در بزرگراه یادگار امام(ره)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید