آشنایی با معروف ترین لوکیشن های سریالهای ایرانی

به گزارش آقای معلم، یکی از جذاب ترین موضوعات برای مخاطبان سریالهای پرطرفدار، این است که بدانند مکان فیلمبرداری سریال مورد علاقه آنها در کجاست. با ما در مقاله معروف ترین لوکیشن های سریالهای ایرانی همراه شوید تا شما را با تعدادی از برترین لوکیشن های سریالهای ایرانی آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با محبوب ترین لوکیشن های سریالهای ایرانی برایتان جالب خواهد بود.

آشنایی با معروف ترین لوکیشن های سریالهای ایرانی

فهرست مطالب

سریال پدر سالارسریال شهرزادسریال پایتختسریال شب های بررهسریال علی البدلسریال نون خسریال بانوی عمارت

سریال پدر سالار

یکی از سریالهای بی مثال، سریال پدر سالار بوده که زمان ساخت و تولیدش به سال 1372 باز می شود. شخصیت اصلی این سریال، شخصی به نام اسدالله خان بوده و داستان حول او می چرخد. مکانی که این سریال در آن فیلمبرداری شده، یک خانه قدیمی و تاریخی است که در منطقه امامزاده یحیی قرار گرفته است. این مورد از بی نظیرترین لوکیشن های سریالهای پرطرفدار ایرانی حدودا 100 سال قدمت داشته و امروزه آن را بعنوان خانه فرهنگ امامزاده یحیی می شناسند.

سریال شهرزاد

یکی دیگر از سریال هایی که مخاطبان بسیار زیادی دارد، سریال شهرزاد بوده که زمان ساختش به سال 1394 باز می شود. این سریال در مکانهای مختلفی فیلمبرداری شده و در سال 1397 فیلمبرداری آن به انتها رسیده است. خانه عظیم آقا دیوان سالار یکی از لوکیشن های معروفی بوده که سریال شهرزاد در آن فیلمبرداری شد. این خانه عظیم در باغ کوشک وثوق الدوله بوده و چیزی حدود 25 هزار هکتار مساحت دارد.

سریال پایتخت

سریال پایتخت از دیگر سریالهای پرطرفدار بوده و بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. یکی از قسمتهای پایتخت 5 مربوط به حمله داعش به خانواده نقی معمولی در یکی از کارخانه های جنگ زده سوریه هست. این قسمت از سریال در نزدیکی یکی از کارخانه های تهران فیلمبرداری شده و دقیقا، سیلوی گندمی بوده که در مجاورت کارخانه سیمان شهر ری واقع شده است.

سریال شب های برره

این سریال برای اولین بار در سال 1384 پخش شد و کمتر کسی هست که تا به حال آن را ندیده باشد. یکی از لوکیشن های معروف این سریال، باغی 22 هزار متری در سعادت آباد بوده که امروزه آن را با عنوان باغ برره می شناسند.

سریال علی البدل

سریال تلویزیونی علی البدل در سال 1396 به نمایش درآمد. این سریال در لوکیشن های مختلفی بین همدان و تویسرکان فیلمبرداری شد که یکی از آنها، روستای ورکانه است. در این روستا جاذبه های بی مثالی وجود داشته و هر ساله مسافران و گردشگران بسیار زیادی خود را به این منطقه می رسانند تا بتوانند از نزدیک، نظاره گر زیبایی هایش باشند.

سریال نون خ

سریال نون خ یک سریال طنز بوده که در دو فصل ساخته شد. این سریال در استان کردستان فیلمبرداری شده و بیشتر لوکیشن هایش در روستاهای کندوله، پالنگان، پرنیان و ترقبان قرار دارند.

سریال بانوی عمارت

بانوی عمارت در سال 1397 از تلویزیون پخش شد. این سریال در مکانهای مختلفی فیلمبرداری شده که یکی از آنها، خانه طباطبایی ها هست.

منبع: همگردی
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 434

به "آشنایی با معروف ترین لوکیشن های سریالهای ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با معروف ترین لوکیشن های سریالهای ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید