چگونگی شرایط پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی ارزیابی شد

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، در نشستی که با حضور محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات برگزار شد، چگونگی پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی مورد رصد و پیمایش قرار گرفت.

چگونگی شرایط پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی ارزیابی شد

در این نشست، شرایط پیشرفت پنج پروژه اصلی و کلیدی معاونت دولت الکترونیکی شامل ارزیابی و نظارت بر خدمات دولت الکترونیکی، مرکز ملی تبادل اطلاعات (NIX)، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، پنجره واحد خدمات دولت هوشمند و ابر دولت الکترونیکی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

در این رویداد محمد خوانساری بر توسعه و تکمیل هر چه بیشتر زیرساخت های دولت الکترونیکی به منظور تسهیل گری در ارائه خدمات به سایر دستگاه ها و در نهایت مردم به عنوان مصرف کنندگان نهایی تاکید کرد و ایجاد انگیزش از طریق طراحی مدل اقتصادی به صرفه برای ورود بخش خصوصی را اولویتی دانست که باعث سهولت در ایجاد راستا مناسب برای استفاده از خدمات دولت الکترونیکی می شود.

ایجاد زمینه های لازم به منظور همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف پروژه های دولت الکترونیکی از طریق دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و اخذ نظرات شورا در این حوزه از دیگر راهبردهای این نشست بود.

علاوه بر محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، سجاد فلاح، عضو هیأت عامل، جواد موحد، معاون دولت الکترونیکی و مدیران کل معاونت مربوطه سازمان فناوری اطلاعات در این نشست حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 959

به "چگونگی شرایط پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی ارزیابی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی شرایط پیشرفت پروژه های دولت الکترونیکی ارزیابی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید