واکنش باشگاه ذوب آهن به معین ضرب الاجل برای تارتار، می خواهند توجه را از مجوز بازیکنان استقلال بردارند!

به گزارش آقای معلم، باشگاه ذوب آهن در واکنش به شایعه مشخص ضرب الاجل برای مهدی تارتار بحث مجوز بازیکنان استقلال را پیش کشید.

واکنش باشگاه ذوب آهن به معین ضرب الاجل برای تارتار، می خواهند توجه را از مجوز بازیکنان استقلال بردارند!

به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در این مورد نوشت: با عنایت به مطرح شدن، معین ضرب الاجل از سوی باشگاه ذوب آهن اصفهان برای سرمربی ارزشمند تیم فوتبال این باشگاه آقای مهدی تارتار در معدودی از رسانه ها، باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام می دارد موضوع مطرح شده صرفاً شیطنت رسانه ای قبل از ملاقات هفته هجدهم لیگ برتر تیم ذوب آهن و برداشتن توجه از موضوع طرح شده درباره مجوز حضور بازیکنان تیم دیگر لیگ رجحان در مسابقه اخیر تیم ذوب آهن می باشد.

سیاست هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه حمایت کامل از مهدی تارتار و کادر فنی ایشان بوده است و خواهد بود و فرایند تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مثبت و رو به رشد بوده و ان شاءالله نتایج ملاقاتهای آینده این فرایند را اثبات خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 953

به "واکنش باشگاه ذوب آهن به معین ضرب الاجل برای تارتار، می خواهند توجه را از مجوز بازیکنان استقلال بردارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه ذوب آهن به معین ضرب الاجل برای تارتار، می خواهند توجه را از مجوز بازیکنان استقلال بردارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید