مقابل شهرداری ورامین محکوم به برد هستیم

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال سایپا تهران در حالی فردا (چهارشنبه) میزان تیم شهرداری ورامین خواهد بود که هنوز تکلیف برگزاری این ملاقات تعیین نیست. تیم شهرداری ورامین خبر از ابتلای 24 بازیکن خود به ویروس کرونا داده است اما فدراسیون والیبال آن را تایید نکرده است.

مقابل شهرداری ورامین محکوم به برد هستیم

مصطفی کارخانه در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی روز چهارشنبه مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: نمی دانیم بازی برگزار می گردد یا خیر. تابع تصمیم فدراسیون هستیم. تیم آماده بازی است. امیدوارم بازی انجام گردد و هرچه زودتر از شر بیماری کرونا خلاص شویم تا همه با آرامش خاطر بازی و زندگی کنیم. مهم ترین کار دعا برای از بین رفت ویروس است.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: شهرداری ورامین جز تیم های سخت است. دو سال متوالی قهرمان مسابقات شدند. شیرکوند تیم خوبی در این سال ها بسته است و تابش نژاد(سرمربی تیم) نتایج خوبی به دست آورده است. بچه محل هم هستم، با تمامی احترامی که برای بچه محلم هایم قایلم اما محکوم به برد هستیم. همه کوشش خود را خواهیم کرد تا پیروز شویم.

وی درباره شکست هفته ششم مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: بازی تمام شد اما درس های بزرگی گرفتیم. باید بیش تر تمرکز کنیم و حواسمان را جمع کنیم. شهرداری ارومیه تیم پرستاره است. رقابت های لیگ سال جاری بسیار سخت است. تیم سایپا نیز پرقدرت است و در ادامه کوشش بیش تری خواهیم کرد.

کارخانه در پاسخ به این سوال که تیم سایپا در دریافت مشکل دارد آیا چاره ای برای آن دارید؟ گفت: بله اما فعلا باید با همین بضاعت ادامه دهیم. در هرصورت مسابقات سال جاری سخت است و باید بیش تر حواسمان را جمع کنیم و بر روی نقاط ضعفمان کار کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 184

به "مقابل شهرداری ورامین محکوم به برد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابل شهرداری ورامین محکوم به برد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید