تور ارزان آلمان: معاون مؤسسه روبرت کخ آلمان: ساخت واکسن کرونا در ایران یک موفقیت بزرگ است

به گزارش آقای معلم، معاون موسسه روبرت کخ آلمان گفت: ساخت واکسن های متعدد کرونا به وسیله ایران و تزریق گسترده واکسن، یک موفقیت بسیار بزرگ است و خیلی از افراد و مجامع بین المللی به موفقیت های ایران در واکسیناسیون اذعان نموده اند.

تور ارزان آلمان: معاون مؤسسه روبرت کخ آلمان: ساخت واکسن کرونا در ایران یک موفقیت بزرگ است

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، آندریاس یانسن در حاشیه ملاقات با وزیر بهداشت کشورمان که در ستاد وزارت بهداشت برگزار گردید، گفت: سال گذشته در ابتدای ماه مارس به همراه نمایندگان سازمان جهانی بهداشت سفری به ایران داشتم. برداشت ما از بیمارستان های شهرهای مختلف ایران این بود که کادر بهداشتی و درمانی در مهار کرونا، کوشش های زیادی می نمایند و این حرکت مثبتی در جهت سرانجام دادن به پاندمی کرونا است. ایران و آلمان در تعداد جمعیت، مجموع مبتلایان به کرونا و قربانیان این بیماری تقریبا با همدیگر شباهت های زیادی دارند و در دو کشور کوشش های بسیار زیادی برای کنترل کرونا شده است. ایران و آلمان توان بالای خود در مدیریت این بحران را نشان داده اند.

وی ادامه داد: ساخت واکسن های متعدد کرونا به وسیله ایران و تزریق گسترده واکسن، یک موفقیت بسیار بزرگ است و خیلی از افراد و مجامع بین المللی به موفقیت های ایران در واکسیناسیون اذعان نموده اند.

معاون موسسه روبرت کخ تاکید نمود: سازمان جهانی بهداشت و رئیس این سازمان بر توزیع عادلانه و دسترسی همگانی در جهان به واکسن های کرونا تاکید دارند.

معاون موسسه روبرت کخ آلمان گفت: دو روز پیش که آلمان را به قصد ایران ترک کردیم، تعداد مبتلایان نو کرونا به رکورد 50 تا 60 هزار مورد رسید و همزمان شاهد این بودیم که تعداد موارد مرگ و میر و بیماران بستری در بخش های مراقبت های ویژه، کاهش یافت که این نشان دهنده تاثیر واکسیناسیون است و به طور میانه حدود 200 مورد مرگ و میر در آلمان ثبت می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 859

به "تور ارزان آلمان: معاون مؤسسه روبرت کخ آلمان: ساخت واکسن کرونا در ایران یک موفقیت بزرگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: معاون مؤسسه روبرت کخ آلمان: ساخت واکسن کرونا در ایران یک موفقیت بزرگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید