مانور برف روبی شهرداری منطقه یک در شمال تهران برگزار گردید

به گزارش آقای معلم، خبرگزاری خبرنگاران- مانور برف روبی شهرداری منطقه یک با آمادگی کامل نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در شمال تهران برگزار گردید.

مانور برف روبی شهرداری منطقه یک در شمال تهران برگزار گردید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با حضور در مانور برف روبی که با همراهی مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی ده گانه و مدیران حوزه خدمات شهری و نیروهای عملیاتی، در ستاد مرکزی برف روبی شهرداری منطقه یک تهران برگزار گردید، گفت: شهرداری منطقه یک با جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی دهگانه و مرکزی و استقرار محل اسکان کارگران، آماده بارش های پاییزی و زمستانی شد.

وی گفت: با مشخص اعضای ستاد اصلی، مرکزی و نواحی جهت عملیات برفروبی، انجام مستمر جلسات هماهنگی با اعضا، عقد قرارداد تامین ماشین آلات و نیروی انسانی برفروبی با شرکت خودرو سرویس شهر و انجام مذاکره و توافق با سازمان مدیریت پسماند در زمینه تامین ماشین الات تخصصی برفروبی، ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک آماده بارش های آسمانی است.

وی گفت: در حال حاضر جانمایی و آماده سازی 11 سایت اصلی برفروبی نواحی دهگانه و سایت مرکزی منطقه شامل استقرار 20 دستگاه کانکس بعنوان محل استقرار و اسکان اپراتورها، رانندگان و کارگران صورت گرفته و داربست های مسقف جهت دپوهای سایت های اصلی و کانکس ها به متراژ 14 هزار متر مکعب نصب شده است.

موسوی توضیح داد: 123 دستگاه ماشین الات شامل کامیون های نمک پاش مکانیزه، کامیون های تیغه دار، کمپرسی ده چرخ، کامیونت خاور، نیسان وانت، لودر، بیل مکانیکی و 30 پاشنده مکانیزه مجهز به تیغه برفروب تامین و 145 نفر اپراتور مجهز و آموزش دیده نیز آماده خدمات رسانی در روزهای برفی هستند.

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: 500 دستگاه مخزن شن مخصوص در معابر اصلی و فرعی جانمایی و در آن ها 200 هزار کیسه شن مخصوص جهت دسترسی شهروندان قرار داده شده است تا در مواقع ضروری و رسیدن نیروهای برف روب اقدام به بازگشایی معبر کنند و همچنین برنامه ریزی های لازم جهت تهیه حدود 9 هزار تن مواد یخ زدا شامل شن مخصوص صورت گرفته که تا کنون 4 هزار تن تهیه و تحویل منطقه شده است.

انتهای پیغام/0421071664

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 256

به "مانور برف روبی شهرداری منطقه یک در شمال تهران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور برف روبی شهرداری منطقه یک در شمال تهران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید