قالیباف: هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت خواهیم رسید

به گزارش آقای معلم، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت تقویت روحیه جهادی و مردمی سازی اقتصاد، گفت: هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت خواهیم رسید.

قالیباف: هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت خواهیم رسید

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدباقر قالیباف در گردهمایی اعضای قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت ضمن تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ جهادی در کشور، یادآور شد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، مهمترین هدفی که جوانان مدنظر داشتند، کار جهادی با دغدغه پیشرفت کشور بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این آهنگ با سرعت و به شکل منظمی هر روز در کشور گسترده تر شد؛ تا اینکه تهاجم حزب بعث و صدام جنایتکار شکل گرفت. اولویت های جوانان جهادی تغییر کرد و همه آنان با همان روحیه و نیت های خالصانه به سمت میدان های نبرد روانه شدند.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی از دوران دفاع مقدس یک ذخیره عظیم برای کشور به شمار می آید، اضافه کرد:، اما پس از دوران دفاع مقدس این روحیه آنطور که باید و شاید در راستا اصلی خود قرار نگرفت تا اینکه رویش های بعدی انقلاب اسلامی و جوانان تازه نفس از راه رسیدند و فرهنگ جهادی پس از چندین سال مجدداً در کشور احیا شد.

قالیباف تاکید کرد: امروز به عنوان یک خدمتگزار که در مجلس شورای اسلامی توفیق خدمتگزاری دارم، تلاش داریم با همان روحیه جهادی به دنبال تحول در چارچوب وظایف تعریف شده مجلس باشیم و گام های مهمی در جهت حل مسائل مردم به ویژه در حوزه اقتصادی، برداریم.

رئیس قوه مقننه کشورمان چهار رویکرد شفاف سازی، هوشمندسازی، کارآمدسازی و مردمی سازی را شاخصه های تحول دانست و شرح داد: این موارد باید در کنار هم و بدون تقدم و تأخر صورت گیرد.

وی خطاب به نیرو های جهادی و مردمی که دل در گرو ایران اسلامی دارند، تاکید کرد: اگر ما موضوعات را مردمی نکنیم و مردم پای کار نباشند به موفقیت نخواهیم رسید. در همین موضوع کنترل ویروس کرونا، شاهد بودیم که با حضور مردم در صحنه چگونه این مسئله کنترل شد، اگر مردم در صحنه باشند مانند دفاع مقدس به موفقیت، پیروزی، عزت و افتخار دست خواهیم یافت.

قالیباف یادآور شد: امروز اگر می خواهیم در حوزه اقتصادی مسائل مردم حل شود، باید مردم به ویژه جوانان و مخصوصاً جوانان جهادی را در عرصه وارد کنیم. این راستا ما در مجلس شورای اسلامی خواهد بود و من دست نیاز به سمت جوانان جهادی دراز خواهم کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر یک کار جهادی سازمان یافته و سیستماتیک با تلاش مجاهدانه و با استفاده از همه ظرفیت ها برای حل مسائل مردم صورت گیرد، قطعاً به موفقیت دست خواهیم یافت.

وی ادامه داد: مطمئن باشید این حرکت در مجلس با همراهی همه نمایندگان و کمک بخش های دولتی و خصوصی و همچنین حضور تشکل های مردمی انجام خواهد شد و کشور در راستا کار، تلاش و فعالیت قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 41

به "قالیباف: هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت خواهیم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: هرکجا مردم در صحنه باشند به موفقیت خواهیم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید