فرهاد مجیدی و استقلال ایده آل

به گزارش آقای معلم، روز شنبه مصطفی آجورلو مدیرعامل تازه باشگاه استقلال به محل ساختمان این باشگاه آمد و پس از تودیع و معارفه رسما کار خود را شروع کرد. او در ابتدا با احمد مددی ملاقات کرد و پس از جلسه با کادر مدیریتی سابق باشگاه استقلال، اولین روز کاری خود را در باشگاه استقلال سپری کرد.

فرهاد مجیدی و استقلال ایده آل

او در شروع کار خود سعی داشت نشان دهد که سعی بر تعامل با همه امور و عوامل باشگاه دارد. آجورلو از خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان دعوت کرد به دفترش بفرایند تا نشان دهد که با رسانه ها هم در پی تعامل است.

مدیرعامل تازه باشگاه استقلال در ابتدا قصد مصاحبه با خبرنگاران را نداشت اما در اظهارات کوتاهی درباره حضور خود در باشگاه استقلال گفت: امروز استقلال آرامش و وحدت کلمه می خواهد. کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان باید متحد شوند. باید دوران سخت را پشت سر بگذاریم و اتفاقات خوبی را برای استقلال رقم بزنیم. ان شاءالله روابط ما شفاف و دقیق باشد.

آجورلو بعلاوه پس از ملاقات با خبرنگاران، با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ملاقات کرد. آجورلو درباره مجیدی هم به خبرنگاران گفت: آقای مجیدی سرمایه استقلال است. آن هایی برنده هستند که به سرمایه خود احترام می گذارند. درخت هرچه پربارتر، سر به زیرتر است. آقای مجیدی دقیقا این گونه هستند. آقای مجیدی بسیار خوش خلق و دوست داشتنی هستند و ان شاءالله با راهنمایی ایشان در رقابت های پیش روی به موفقیت می رسیم. من به ایشان اعتماد کامل دارم.

پس از این اتفاق، چند تغییر مهم در کادر فنی تیم استقلال رخ داد که نشان داد جلسه مجیدی با آجورلو خروجی های مهمی داشته است. مدیرعامل استقلال در ابتدا با مجیدی به توافقی سه ساله برای راهنمایی آبی پوشان رسید و در ادامه بیژن طاهری را به جای بهرام امیری در صندلی سرپرست تیم استقلال گذاشت. هم چنین فرزاد مجیدی که شرایطش در استقلال در هاله ای از ابهام قرار داشت، به کادرفنی سرمربی آبی ها اضافه نمود.

تغییراتی که در باشگاه استقلال اتفاق افتاده است، نشان می دهد آجورلو می خواهد با فرهاد مجیدی تعامل خوبی برقرار کند و در همین ابتدای کار تغییراتی اعمال کرد که تقریبا باب میل فرهاد مجیدی بوده است و عملا آجورلو می خواهد بهانه ای برای نتیجه نگرفتن مجیدی نگذارد.

او هم چنین قرار است تا سرانجام پنجره جابجایی تابستانی، دست روی دست نگذارد و برای تکمیل شاکله تیم به جذب بازیکنان مد نظر مجیدی بپردازد.

مدیرعامل تازه استقلال بعلاوه تغییرات دیگری در چارت باشگاه استقلال ایجاد نموده که به نظر می رسد حضور بعضی افراد در کادر سابق مدیریتی منتفی است و باید بازهم شاهد تغییرات دیگر چارت مدیریتی و اداری این باشگاه بود.

به نظر می رسد، شروع فعالیت مدیرعامل تازه و تغییرات چشمگیر و تصمیمات قاطع و سریع، سرانجامی بر بازی بهانه ها در باشگاه استقلال خواهد بود. قطعا این فرایند می تواند به خروج این باشگاه از حواشی و شروع دوره ثبات و هماهنگی استقلال یاری کند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 758

به "فرهاد مجیدی و استقلال ایده آل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی و استقلال ایده آل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید