فراخوان طرح های پژوهشی پژوهشکده زیست و فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد خبرنگاران

به گزارش آقای معلم، فراخوان طرح های پژوهشی پژوهشکده زیست و فناوری دانشگاه ارومیه از سوی معاونت پژوهشی این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام شد.

فراخوان طرح های پژوهشی پژوهشکده زیست و فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان طرح های پژوهشی پژوهشکده زیست و فناوری دانشگاه ارومیه از سوی معاونت پژوهشی این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام شد.

بر این اساس پیرو نامه معاونت پژوهشی دانشگاه ارومیه در خصوص ضوابط و مقررات حمایت از توسعه پژوهش های فنآورانه، کاربردی و تقاضا محورو طرح های توسعه دانش فنی با قابلیت های تجاری سازی بدین وسیله از اعضای هیئت علمی که علاقه مند به ارائه طرح در حوزه زیست فنآوری هستند. می توانند پیشنهادیه طرح های خود را تا 15 اسفند ماه 99 از طریق اتوماسیون اداری و به آدرس Email: [email protected] و یا به طور حضوری به پژوهشکده زیست فنآوری تحویل دهند.

در ضمنً بر اساس اعلام معاونت پژوهشی دانشگاه طرح هایی که واجد شرایط مانند طرح های با سطح آمادگی (TRL) بالا، مطابق با نیاز های بازار و ترجیحا تقاضا محور، طرح های پاسخ گو به نیاز های پژوهشی سازمان ها و نیازمندی جامعه و صنعت و طرح های مورد حمایت سرمایه گذاران در اولویت حمایت خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 478

به "فراخوان طرح های پژوهشی پژوهشکده زیست و فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان طرح های پژوهشی پژوهشکده زیست و فناوری دانشگاه ارومیه اعلام شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید