صنعت نفت بی رحم در آبادان، شکننده در خانه حریفان

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یکی از تیم های خوب این فصل از رقابتهای لیگ برتر است که در انتها هفته هشتم با 14 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در رده دوم جدول قرار گرفته است.

صنعت نفت بی رحم در آبادان، شکننده در خانه حریفان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شاگردان سیروس پورموسوی که در لیگ بیستم چهره تیمی مدعی را به خود گرفته اند، در سرانجام هفته هشتم با 4 پیروزی، 2 مساوی و 2 شکست پیروز به کسب 14 امتیاز شده اند. آنها در حالی این نتایج را به دست آورده اند که 100 درصد بازی های خانگی شان را با پیروزی پشت سر گذاشته و بهترین تیم در دیدارهای خانگی هستند. اما خارج از خانه آنها هرگز پیروز نشده اند و با 2 مساوی و دو شکست تنها 2 امتیاز به دست آورده اند.

نفتی های آبادان 4 بار در خانه به میدان رفته اند و به ترتیب پیکان، ذوب آهن، گل گهر و تراکتور را مغلوب نموده اند تا 100 درصد امتیازات خانگی را از حریفان خود بگیرند و تبدیل به تیمی بی رحم در خانه شوند.

شاگردان پورموسوی 4 بار هم خارج از خانه به میدان رفته اند که مقابل پرسپولیس و آلومینیوم اراک شکست خورده و مقابل استقلال و شهرخودرو تن به تساوی داده اند.

آبادانی ها 9 بار در این فصل پیروز به باز کردن دروازه حریفان شده اند که یکی از آنها توسط مدافعان تیم مقابل ثبت شده و بازیکنان این تیم 8 بار پیروز به گلزنی شده که در بین آنها کاپیتان باتجربه شان طالب ریکانی به تنهایی 5 بار گلزنی نموده تا بیشتر از نیمی از گل های این تیم را یک تنه به ثمر رسانده باشد.

صنعت نفت در جدول بازی های خانگی با 4 پیروزی، بدون مساوی، بدون شکست، 7 گل زده، 3 گل خورده و 12 امتیاز بهترین عملکرد را نسبت به دیگر تیم ها دارد و در جدول بازی های خارج از خانه با 2 مساوی، 2 شکست، 2 گل زده، 4 گل خورده و 2 امتیاز در رده چهاردهم جدول بازی های خارج از خانه قرار می گیرد که این نشان از عملکرد کاملاً متفاوت آنها در بازی های خانگی و خارج از خانه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 364

به "صنعت نفت بی رحم در آبادان، شکننده در خانه حریفان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت بی رحم در آبادان، شکننده در خانه حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید