سورپرایز پرسپولیس برای استقلال، غافلگیری مجیدی برای یحیی

به گزارش آقای معلم، خبرنگاران: امروز شنبه، تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می فرایند تا حساس ترین بازی هفته را برگزار نمایند. استقلال با 13 امتیاز، پیش از این بازی، در رده پنجم جدول رده بندی است و پرسپولیس با 14 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

سورپرایز پرسپولیس برای استقلال، غافلگیری مجیدی برای یحیی

به گزارش خبرنگاران، همین اختلاف امتیاز اندک باعث افزایش بیشتر حساسیت این بازی شده به طوری که برنده این بازی می تواند جهش قابل قبولی در جدول در مقایسه با رقیب داشته باشد. البته با توجه به اتفاقاتی که در یکی دو هفته اخیر اتفاق افتاده، بردن در این بازی چندان هم ساده نخواهد بود، چون هر دو تیم برای رقیب می توانند سورپرایز داشته باشند. برخلاف ادوار گذشته که این سورپرایز حاصل ورود یک بازیکن تازه به ترکیب بود این بار فلسفه مربیان می تواند رقیب را غافلگیر کند.

استقلال در طول رقابت های این فصل با سه سیستم 1-2-4-3، 2-5-3 و 2-4-4 بازی نموده است. این سیستم آخری را در ملاقات با صنعت نفت به کار برده و به نظر می رسد تمرینی برای ملاقات دربی باشد. پرسپولیس هم با دو سه سیستم 1-2-4-3، 3-4-3 و 2-4-4 بازی نموده است. اتفاقا پرسپولیس هم در آخرین بازی اش به همان سیستم مورد علاقه دو مهاجمه اش برگشته است. حالا، اما سوال اینجاست که در بازی امروز، دو تیم قرار است از چه سیستمی استفاده نمایند؟ این موضوعی است که اگر رختکن دو تیم اطلاعاتی به بیرون درز نکند کسی نمی تواند تا زمان اعلام رسمی ترکیب اطلاعاتی از آن داشته باشد. همین مورد، اما می تواند بزرگترین سورپرایز پرسپولیس برای استقلال والبته غافلگیری فرهاد مجیدی برای یحیی گل محمدی باشد؛ موضوعی که دست آخر می تواند به جدابیت بیشتر بازی امروز یاری کند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 890

به "سورپرایز پرسپولیس برای استقلال، غافلگیری مجیدی برای یحیی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز پرسپولیس برای استقلال، غافلگیری مجیدی برای یحیی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید