راه های جلوگیری از جنگ قره باغ از نگاه پوتین

به گزارش آقای معلم، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه معتقد است در صورت تصویب پیشنهادات حل و فصل اوضاع در سال 2013، جنگ در قره باغ رخ نمی داد.

راه های جلوگیری از جنگ قره باغ از نگاه پوتین

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، پوتین در مصاحبه با تلویزیون روسیه گفت: در سال 2013، در چارچوب گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا، روسیه شرایطی را تنظیم کرد که به نظر ما و همه اعضای گروه مینسک از جمله روسای مشترک روسیه، فرانسه و ایالات متحده توافق و از آن حمایت کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس جمهور روسیه این پیشنهادات را در ان تاریخ شامل بازگشت پنج منطقه تحت کنترل ارمنستان و سپس دو منطقه دیگر، ایجاد یک راهرو برای اتصال قره باغ و ارمنستان، به رسمیت شناختن شرایط موجود قره باغ ، بازگشت پناهندگان به کشورشان را اعلام کرد.

به نظر من، این امر می تواند یک راهکار برای موضوع فوق باشد. متأسفانه، ما چندین بار به تصمیم نهایی رسیده ایم ... اگر پیروز می شدیم، می توانستیم به توافق برسیم و جنگی نیز اتفاق نمی افتاد.

پوتین در ادامه گفت: در 19-20 اکتبر، من یک سری مکالمه تلفنی با رئیس جمهور علی اف و نخست وزیر پاشینیان داشتم ... به طور کلی، من پیروز شدم رئیس جمهور علی اف را متقاعد کنم که توقف درگیری ها امکان پذیر است، اما با یک پیش احتیاج لازم از طرف او، بازگشت پناهندگان از جمله به شهر شوشا بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 239

به "راه های جلوگیری از جنگ قره باغ از نگاه پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های جلوگیری از جنگ قره باغ از نگاه پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید