دو چهره خاص در ملاقات تراکتور - استقلال، خاطرات زنده می گردد

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران، آبی پوشان تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان تراکتور هستند که این ملاقات از ساعت 14:30 روز دوشنبه 29 دی برگزار می گردد.

دو چهره خاص در ملاقات تراکتور - استقلال، خاطرات زنده می گردد

این بازی دو چهره ویژه دارد که احتمال حضورشان در ترکیب ثابت استقلال زیاد است. بازیکنانی که فصل گذشته از نفرات اصلی و مشخص کننده تراکتور بودند و در ملاقات هفته نهم فصل گذشته که بین این دو تیم برگزار گردید، در ترکیب تراکتور برابر آبی پوشان به میدان رفتند.

محمد رشید مظاهری و سید احمد موسوی دروازه بان و مدافع راست این روزهای استقلال، بازیکنانی بودند که فصل گذشته در ترکیب سرخ پوشان تبریز به میدان رفتند و در این فصل از خریدهای جدید استقلال و بازیکنان تاثیرگذار این تیم هستند و احتمال حضورشان در ترکیب ثابت آبی پوشان در این ملاقات حساس نیز زیاد است.

مظاهری و موسوی که در زمره خریدهای خوب این فصل آبی پوشان بودند و صندلی خود را در ترکیب ثابت خیلی زود به دست آوردند، می توانند در این ملاقات عظیم از هفته یازدهم هم جزو بازیکنان تاثیرگذار باشند.

مظاهری و موسوی از هفته سوم به ترکیب ثابت استقلال رسیدند از آن روز تا به امروز در تمامی ملاقاتهای این تیم در ترکیب ثابت قرار داشته اند و به نظر می رسد این فرایند در هفته یازدهم و ملاقات مقابل تراکتور نیز حفظ گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 380

به "دو چهره خاص در ملاقات تراکتور - استقلال، خاطرات زنده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو چهره خاص در ملاقات تراکتور - استقلال، خاطرات زنده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید