درخواست پاریس و واشنگتن برای تسریع در اعلام نتایج تحقیقات انفجار بیروت

به گزارش آقای معلم، فرانسه و آمریکا در بیانیه مشترکی خواستار تسریع در اعلام نتایج تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت شدند.

درخواست پاریس و واشنگتن برای تسریع در اعلام نتایج تحقیقات انفجار بیروت

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه آمریکا و فرانسه در بیانیه مشترکی اعلام کردند: بعد از شش ماه از انفجار چهار اوت بندر بیروت فرانسه و آمریکا خواستار تسریع در اعلام نتایج تحقیقات درباره دلایل انفجار هستند. باید نظام عدالت لبنان با شفافیت و به دور از هرگونه مداخله سیاسی فعالیت کند.

در این بیانیه بر احتیاج مبرم و حیاتی مسئولان لبنانی درباره وفاداری به تعهدات برای تشکیل دولت معتبر و کارآمد و فراهم کردن زمینه برای اجرای اصلاحات لازم تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است، اتخاذ این اقدامات همچنان مهم هستند تا فرانسه، آمریکا و شرکای منطقه ای و بین المللی بتوانند از لبنان در درازمدت حمایت اقتصادی نمایند. فرانسه و آمریکا به ارائه یاری فوری به مردم لبنان از جمله در زمینه بهداشت، آموزش، مسکن و حمایت غذایی ادامه خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 387

به "درخواست پاریس و واشنگتن برای تسریع در اعلام نتایج تحقیقات انفجار بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست پاریس و واشنگتن برای تسریع در اعلام نتایج تحقیقات انفجار بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید