خبرنگاران 21 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد

به گزارش آقای معلم، همدان- خبرنگاران- 21 دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد.

خبرنگاران 21 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد

به گزازش خبرنگاران، فرماندار همدان روز چهارشنبه در آئینی که به همین مناسبت برگزار گردید، گفت: رویکرد شورای شهر و شهرداری همدان به موضوع حمل و نقل عمومی مثبت است و با وجود مسائل مالی شاهد خرید و بکارگیری اتوبوس های جدید و همچنین بازسازی کامل تعدادی از اتوبوس های قدیمی در شهر هستیم که امیدوارم این اقدام منجر به افزایش رضایت مندی شهروندان گردد.

محمدعلی محمدی گفت: از ابتدای دهه 60 نوع نگرش ها به استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر همدان تغییر پیدا کرد و در مقاطع مختلف تغییراتی در نوع خدمات حمل و نقل عمومی شهر انجام شد اما همچنان در این خصوص احتیاج به کوشش و اقدامات متناسب داریم.

وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل آثار زیست محیطی، کاهش آلودگی های هوا، صوتی و زمین را به همراه دارد اضافه کرد: کاهش مصرف انرژی از مزایای اجرای این طرح است که مصداق اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار همدان اظهار داشت: برای دستیابی به حمل و نقل پایدار شهری کوشش می کنیم تا از این طریق دسترسی عادلانه ایمن و متناسب برای تمام شهروندان فراهم کنیم.

شهر همدان به دلیل معماری منحصر بفرد و افزایش جمعیت با گره های ترافیکی روبرو است و از این رو مسئولان پروژه قطار شهری را برای برطرف مسائل ترافیکی دنبال می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، در این آیین 21 دستگاه اتوبوس شامل 17 دستگاه نو و 4 دستگاه اتوبوس بازسازی شده به جمع ناوگان اتوبوسرانی درون شهری همدان اضافه شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 410

به "خبرنگاران 21 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 21 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری همدان اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید