خبرنگاران 20 طرح عمران روستایی در تهران به بهره برداری می رسد

به گزارش آقای معلم، تهران- خبرنگاران- مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: 20 طرح عمران روستایی به مناسبت هفته دولت در این استان به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران 20 طرح عمران روستایی در تهران به بهره برداری می رسد

جهت دریافت خدمات آلاچیق کنار استخر با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

غلامرضا صالحی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش اضافه کرد: این طرح ها در 6 شهرستان استان تهران و با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد و 146 میلیون تومان اجرا شده است.

وی یادآورشد: محل طرح های اجرا شده عمران روستایی در شهرستان های ری، پاکدشت، ملارد، ورامین، پیشوا، اسلامشهر، و شهریار است.

صالحی در مورد طرح های اجرا شده، اضافه کرد: این طرح ها در حوزه توسعه روستایی و شامل اجرای طرح هادی روستایی، بهسازی معابر، آسفالت مسیرهای روستایی، اجرای جدول، سنگفرش و پیاده روسازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران ادامه داد: پروژه های یاد شده در حوزه عمران روستایی از ابتدای امسال طراحی شده و عملیات اجرای آن در هفته دولت سال 99 به اتمام رسید و در این هفته به بهره برداری می رسد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 56

به "خبرنگاران 20 طرح عمران روستایی در تهران به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 طرح عمران روستایی در تهران به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید