خبرنگاران گروه های حساس البرز از منزل خارج نشوند

به گزارش آقای معلم، کرج - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام نمود که با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش آلایندگی ها در شهرستان های این استان ، گروه های حساس تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

خبرنگاران گروه های حساس البرز از منزل خارج نشوند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد رضا فلاح نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: افراد آسیب پذیر شامل بچه ها، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز و شهری خودداری نمایند.

وی افزود: بر این اساس طبق آنالیز نقشه های هواشناسی پایداری جوی و وارونگی دمایی و بازگشت آلاینده ها به استان البرز تا انتها هفته جاری ادامه دارد.

وی اضافه نمود : هشدار آلودگی سطح زرد هواشناسی برای استان صادر شده و انتظار می رود فرمانداری ها، بخشداری ، دهیاری و سایر دستگاه های اجرایی اقدامات لازم را برای پیشگیری و کاستن از سطح آلاینده ها به عمل آورند.

فلاح نژاد گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی سازمان هواشناسی حاکی از جوی پایدار و رخداد وارونگی دمایی در استان البرز بوده که به موجب آن افزایش آلاینده ها تا ظهر آدینه هفته جاری در برخی ساعات تا سطح ناسالم برای تمام گروه ها خواهد رسید.

وی تاکید نمود با توجه به این شرایط می طلبد در شهرهای استان البرز از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری شود.

فلاح نژاد اعلام نمود: ورزشکاران و شهروندان از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن، پیاده روی و سایر فعالیت های ورزشی هوازی در فضای باز اجتناب ورزند.

از ابتدای مهرماه امسال تا به امروز بیش از 2 ماه هوای البرز در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 406

به "خبرنگاران گروه های حساس البرز از منزل خارج نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گروه های حساس البرز از منزل خارج نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید