توضیحات وزیر ارتباطات درباره ارائه اینترنت به داوطلبان نهایی ریاست جمهوری

به گزارش آقای معلم، تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید نمود ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای تخصیص بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست بلکه منظور فراهم کردن امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی است.

توضیحات وزیر ارتباطات درباره ارائه اینترنت به داوطلبان نهایی ریاست جمهوری

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

محمدجواد آذری جهرمی پس از حضور در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز گزارشی از میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه و آخرین شرایط تشریح شد و در نهایت مقرر شد به عنوان وظایف نظارتی مجلس، کمیته ای از نمایندگان از پیشرفت پروژه های این زمینه بازدید نمایند و مجدد پس از گذشت 2 هفته آینده، جلسه ای در این زمینه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بعضی از موانع موجود در این زمینه با همراهی مجلس رفع گردد، اضافه نمود: اخبار خوبی در حوزه توسعه روستایی و فضایی در هفته های آینده منتشر می گردد.

وزیر کابینه دوازدهم درباره انتشار بعضی خبرها مبنی بر ارائه اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری، شرح داد: در روزهای گذشته پیامک های بسیاری مبنی بر اینکه اگر می دانستیم به کاندیداها اینترنت رایگان داده می گردد، نام نویسی می کردیم برای من ارسال شده است اما باید به این نکته دقت کرد که تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: منظور ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و.. است که به کاندیدهای تائید صلاحیت شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می نماید تا تمام کاندیداهای تاییدشده شورای نگهبان بتوانند در شیوع کرونا در فضایی عادلانه از ظرفیت های کمپین های فضای مجازی برای تشریح برنامه های خود استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 خرداد 1400 بروزرسانی: 18 خرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 584

به "توضیحات وزیر ارتباطات درباره ارائه اینترنت به داوطلبان نهایی ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزیر ارتباطات درباره ارائه اینترنت به داوطلبان نهایی ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید