تشکیل جلسه اخیر کمیسیون بررسی طرح حمایت با حضور بیشتر موافقان، جلسه در سامانه رسمی مجلس هم اطلاع رسانی نشد!

به گزارش آقای معلم، عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با بیان اینکه جلسه اخیر کمیسیون رسمی غیرعلنی نبود و بیشتر موافقان در جلسه حضور داشتند، گفت: جلسه در سامانه رسمی مجلس هم بارگذاری نشده بود و به موقع خبردار نشدیم که در جلسه حضور پیدا کنیم.

تشکیل جلسه اخیر کمیسیون بررسی طرح حمایت با حضور بیشتر موافقان، جلسه در سامانه رسمی مجلس هم اطلاع رسانی نشد!

جلال رشیدی عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، درباره جلسه اخیر این کمیسیون که پس از بازگشت طرح از کارگروه ویژه بررسی برگزار گشت، گفت: جلسه اخیر جلسه رسمی غیرعلنی نبوده است؛ بلکه تعدادی از اعضا حضور داشتند و همه اعضا هم در جلسه نبودند.

رشیدی افزود: جلسه در سامانه رسمی مجلس هم بارگذاری نشده بود و به موقع خبردار نشدیم و به همین دلیل در جلسه حضور نداشتم.

وی گفت: با پرس و جویی که از مباحث جلسه داشتم متوجه شدم که بیشتر موافقان در جلسه حضور داشتند و درباره اینکه مباحث مرکز پژوهش ها را چطور پیگیری کنند مصاحبه کردند.

عضو کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در پاسخ به این سوال که شنیده شده که انتقاداتی مبنی بر مغایرت طرح با قانون اساسی مطرح شده است، گفت: موضوع مغایرت با قانون اساسی مربوط به قبل است. یعنی قبل از اینکه طرح به کارگروه ویژه برود، موضوع مغایرت طرح با قانون اساسی را مطرح کردیم و در کمیسیون روی این موضوع تأکید داشتیم که طرح راهی کارگروه ویژه شد.

وی در پاسخ به این سوال که گزارشی که از کارگروه ویژه دریافت شده حاوی چه نکاتی است و چه تغییرات در طرح لحاظ شده است؟ گفت: گزارشی که از کارگروه ویژه حاصل شده را هنوز مطالعه نکرده ام و نمی توانم درباره تغییرات یا جزئیات آن اظهارنظر کنم. اما قبل از جلسه بعد آن را خواهم خواند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 933

به "تشکیل جلسه اخیر کمیسیون بررسی طرح حمایت با حضور بیشتر موافقان، جلسه در سامانه رسمی مجلس هم اطلاع رسانی نشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل جلسه اخیر کمیسیون بررسی طرح حمایت با حضور بیشتر موافقان، جلسه در سامانه رسمی مجلس هم اطلاع رسانی نشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید