بشار رسن از پرسپولیس جدا می&zwnjشود!

به گزارش آقای معلم، بشار رسن که در انتها مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان با چالش بزرگی برای جدایی از پرسپولیس روبرو شده بود و در ادامه به شکلی عجیب به همکاری اش با این تیم ادامه داد، اکنون تنها 18 روز به انتها همکارش اش با این باقی مانده است.

بشار رسن از پرسپولیس جدا می&zwnjشود!

ماجرا از جایی آغاز شد که بشار رسن توانست با درخشش در ترکیب سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری نقشی پررنگ در صعود شاگردان یحیی گل محمدی به فینال ایفا نماید. در ادامه شایعات زیادی درباره توافق او با باشگاهی قطری شکل گرفت که بازگشتش به تهران را با حدس زیادی روبرو کرد. در نهایت، اما این هافبک عراقی با حضور در باشگاه پرسپولیس توافق خود را برای ادامه همکاری بیان کرد. این همکاری از سوی مدیرعامل وقت نیز تایید شد و مهدی رسول پناه از این اقدام خود به عنوان یک موفقیت عظیم یاد کرد.

با این حال در همان مقطع هم شایعات زیادی در مورد چگونگی همکاری و توافق طرفین شکل گرفت. با توجه به اینکه باشگاه قطری به دنبال پرداخت مبلغ قابل توجهی برای صدور رضایتنامه این بازیکن بود، در نهایت، اما رسول پناه و بشار رسن خبر از ادامه همکاری دادند تا طرفداران را به آینده تیم خوش بین نمایند. هر چند در همان مقطع شایعاتی نزدیک به واقعیت از توافق طرفین برای صدور رضایتنامه در سرانجام نیم فصل و شاید بدبینانه تر بعد از فینال لیگ قهرمانان شکل گرفت.

اکنون، اما بعضی منابع از اتفاقی عجیب حول این موضوع خبر می دهند؛ باشگاه پرسپولیس با مدیریت جعفر سمیعی طی روز های اخیر اقدام به آنالیز قرارداد ها و تمدید با بازیکنان طبق نظر کادرفنی داشته است. از جمله اقدام قابل توجه مدیران جدید باشگاه می توان به تمدید قرارداد مهدی عبدی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی و محمدحسین کنعانی زادگان طی روز های اخیر اشاره نمود. مسیری که گفته می گردد همچنان ادامه خواهد یافت تا باشگاه نسبت به حفظ سرمایه های انسانی خود اقدامی حرفه ای را دنبال کند.

در این رابطه، اما اتفاق عجیب بعد از آنالیز قرارداد بشار رسن شکل گرفته است. گفته می گردد بعد از اینکه موضوع تمدید قرارداد و آنالیز آن توسط جعفر سمیعی و تیم مدیریتی اش در دستور کار نهاده شد آن ها متوجه یک فاجعه عظیم در این راه شده اند. در توافقی که با بشار رسن اجرا شده، این بازیکن قادر خواهد بود بلافاصله بعد از فینال آسیا - 2020 این تیم را ترک کند!

نکته عجیب اینکه تعهد و سند مربوط به این توافق نیز در اختیار بشار رسن نهاده شده و اکنون شوک عظیمی به باشگاه وارد نموده است. با این حال طی ساعات اخیر اقداماتی در راه بازنگری در مورد این قضیه و مذاکره با این هافبک عراقی برای عبور از توافق قبلی در حال پیگیری است.

فینال لیگ قهرمانان آسیا روز 29 آذرماه در دوحه برگزار خواهد شد و با این تفاسیر از ادامه همکاری بشار رسن با پرسپولیس تنها 17 روز دیگر باقی مانده است.

نکته عجیب تر اینجاست که این دومین مرحله از اختلال در قرارداد با بشار رسن است. پیش از این در دوره مدیریت ایرج عرب هم این باشگاه مدعی تمدید قرارداد با هافبک عراقی خود شده بود که در ادامه علیرغم تصویری که از لحظه تمدید قرارداد طرفین با حضور سیدجلال حسینی نیز منتشر شده بود، بشار منکر قضیه شد و معین شد که این توافق کاملا صوری و برای فرار از هجمه ها بوده است. از سوی دیگر اکنون رسول پناه نیز در اقدامی تقریبا مشابه با اعلام توافق با بشار برای ادامه همکاری، اکنون، اما معین شده که این توافق شاید عجیب و تاریخی تنها برای حضور در فینال بوده و هافبک عراقی سرخ ها به زودی قادر خواهد بود از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا گردد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 304

به "بشار رسن از پرسپولیس جدا می&zwnjشود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن از پرسپولیس جدا می&zwnjشود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید