پرداخت مزایای مالی CERB تا پایان ماه سپتامبر تمدید شد

به گزارش آقای معلم، کریستیا فریلند وزیر دارایی جدید کانادا اعلام کرده است که با احتصاص 37 میلیارد دلار پرداخت مزایای مالی CERB تا 27 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

پرداخت مزایای مالی CERB تا پایان ماه سپتامبر تمدید شد

دولت فدرال کانادا با اختصاص 37 میلیارد دلار ، پرداخت مزایای اقتصادی CERB تا انتها ماه سپتامبر تمدید کرد.

پیش از این قرار بود پرداخت مزایای اقتصادی CERB تا آخر آگوست (اوت) شود و از سپتامبر به بیمه بیکاری (EI) منتقل شود اما به تازگی دولت خاطرنشان کرد از تاریخ 27 سپتامبر این انتقال صورت می گیرد.

جزئیات این برنامه و چگونگی انتقال به بیمه بیکاری از جمله در رابطه با مرخصی استعلاجی و … روز پنجشنبه اعلام شد و برآورد شده است که این طرح 37 میلیارد دلار هزینه برای دولت در بر خواهد داشت.

کریستیا فریلند، در اولین بیانیه خود به عنوان وزیر دارایی همراه با کارلا کوالترو، وزیر اشتغال، کار و معلولیت، به تشریح بخشی از برنامه های بهبود اقتصادی کشور پس از سپری کردن رکود حاصل از شیوع کووید19 که وی آن را بدترین رکود اقتصادی خواند، پرداخت.

فریلند در این بیانیه خاطرنشان کرد: ما از کلیه کانادایی ها که به دلیل بیماری همه گیر از کار اخراج شده اند حمایت می کنیم و این امکان را فراهم می کنیم تا با رعایت فاصله اجتماعی و رفتارهای صحیح مقابله با کووید19 دوباره شاغل شوند.

وی اضافه کرد: ما باید درعین رعایت ضوابط در شرایط اضطراری برای راه اندازی ایمن و محتاطانه کارها نیز تلاش کنیم و در واقع زندگی مان را بر اساس کووید19 تغییر دهیم و تکمیل کنیم.

این در حالی است که میلیون ها کانادایی که در اثر شیوع کووید19 بیکار شده اند هنوز کاری پیدا نکرده اند.

کارلا کوالترو، وزیر اشتغال، کار و معلولیت در این رابطه گفت: ما می دانیم بحران بهداشت عمومی همچنان در کشور وجود دارد و احتمالا باید خودمان را برای یک دور دیگر خاموشی اقتصادی در موج های آینده کووید19 آماده کنیم. بنابراین بازگشایی ها در سراسر کشور با هم صورت نمی گیرد.

منبع: اینترنت
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 216

به "پرداخت مزایای مالی CERB تا پایان ماه سپتامبر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت مزایای مالی CERB تا پایان ماه سپتامبر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید