انتصاب مدیران جشنواره فردا

به گزارش آقای معلم، تهران (پانا) - طی احکامی جداگانه از سوی دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا، دبیران و مدیران بخش های مختلف این جشنواره معرفی و منصوب شدند.

انتصاب مدیران جشنواره فردا

به گزارش روابط عمومی جشنواره فردا، بهزاد رشیدی دبیر این جشنواره طی احکامی، صادق دهقانی را به عنوان دبیر بخش فیلم، امید پورآذر را به عنوان دبیر بخش عکس، افسانه بابا امینه را به عنوان مدیر روابط عمومی، مسعود ذهبیون و محمد خیاطی را به عنوان مشاوران، امین مختاری را به عنوان مدیر امور استان ها، حمید عباسی را به عنوان مدیر امور اجرایی بخش فیلم، امید کیوان آرا را به عنوان مدیر امور اجرایی بخش عکس، علی صدیقی را به عنوان مدیر پشتیبانی، حامد هاشمی را به عنوان مدیر هنری، و محمدحسین اثنی عشری را به عنوان مدیر مستندسازی ششمین دوره جشنواره فردا معرفی و منصوب کرد.

با توجه به ماهیت جهاد دانشگاهی و تخصصی بودن این جشنواره، مدیران و عوامل برگزاری آن از میان جوانان هنرمند و دانش آموختگان رشته های مختلف هنری از دانشگاه هنر و دانشگاه تهران انتخاب شده اند.

لازم به ذکر است چهارده خرداد ماه، مهلت ارسال آثار به ششمین دوره جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا است و علاقمندان می توانند آثار خود را به وسیله وب سایت جشنواره به آدرس www.fardafest.ir ارسال نمایند.

ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا به دبیری بهزاد رشیدی در تابستان 1400 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 573

به "انتصاب مدیران جشنواره فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب مدیران جشنواره فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید