ارتش یمن یورش متجاوزان سعودی به الحدیده را ناکام گذاشت

به گزارش آقای معلم، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، متجاوزان سعودی اخیراً طی عملیاتی تلاش کردند تا خود را به محور جنوبی استان الحدیده یمن برسانند. با این حال، خیلی زود با سدّ نیروهای یمنی روبرو شدند.

ارتش یمن یورش متجاوزان سعودی به الحدیده را ناکام گذاشت

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش یمن در عملیاتی غافلگیرانه تلاش متجاوزان سعودی برای نفوذ به محور جنوبی الحدیده را خنثی کردند و موجب شدند تا عناصر متجاوز فرار را بر قرار ترجیح دهند.

پیشتر نیز جنبش أنصارالله یمن اعلام کرده بود: عربستان سعودی و ائتلاف تحت سرکردگی آن در یمن همچنان به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه می دهند و تا به امروز کوچک ترین پایبندی به این آتش بس نداشته اند.

جنبش انصارالله همچنین مطرح کرد: عربستان سعودی نه تنها استان الحدیده را هدف حملات هوایی گسترده قرار می دهد بلکه دیگر استان ها نظیر حجه و مأرب را نیز بمباران می کند. این درحالی است که جامعه جهانی در قبال اقدامات سعودی ها سکوت پیشه می کند.

گفتنی است، از زمان برقراری آتش بس الحدیده در چارچوب توافق استکهلم، عربستان سعودی هیچ پایبندی به این آتش بس نداشته است. علیرغم اعتراضات گسترده یمنی ها به عدم پایبندی ریاض به آتش بس الحدیده اما سازمان ملل تا به امروز هیچ اقدامی را برای متوقف ساختن تجاوزگری های سعودی انجام نداده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 488

به "ارتش یمن یورش متجاوزان سعودی به الحدیده را ناکام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش یمن یورش متجاوزان سعودی به الحدیده را ناکام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید