ادعای عباس تبریزیان: واکسن زدن باعث همجنس بازی می گردد

به گزارش آقای معلم، شخصی که مدعی طب اسلامی است و سال قبل با آتش زدن یکی از معتبرترین کتاب های پزشکی دنیا، نامش بر سر زبان ها افتاد در ادعایی تازه عنوان نمود که نباید به افرادی که واکسن کرونا زدند، نزدیک شد.

ادعای عباس تبریزیان: واکسن زدن باعث همجنس بازی می گردد

بنابر متنی که در کانال منتسب به وی منتشر شده است، این شخص که تبریزیان نام دارد و هوادارانش وی را پدر طب اسلامی می نامند، نوشته است: به کسانی که واکسن میزنند نزدیک نشوید، زیرا این ها میکروچیپ دارند و دچار تغییر ژنتیکی شدند و از سنخ انسان بودن خارج شدند و مانند ربات کنترل شده عمل مینمایند و ایمان و اخلاق و نجابت را از دست داده اند و تمایل به همجنس بازی پیدا نموده اند. نام کسی که واکسن میزند میکروچیپ است و بیشتر میکروچیب ها در دو سال آینده خواهند مرد.

او پیش تر هم گفته بود که استفاده از ماسک برای مردان الزامی نیست و و تنها زنان می توانند کرونا را منتقل نمایند، آن هم از فاصله نزدیک. در کانال او نوشته شده بود: در مردان انتقال و سرایت از راه هوا و از شخصی به شخص دیگر اصلا وجود ندارد و این امر مختص بانوان است و صرفا سرایت از خانم ها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک محقق می گردد. پس احتمالا اگر فقط خانم ها از ماسک استفاده نمایند، در جلوگیری از پیشرفت کرونا کافی است و آقایان نیازی به استفاده از ماسک ندارند.

منبع: فرارو
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 708

به "ادعای عباس تبریزیان: واکسن زدن باعث همجنس بازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عباس تبریزیان: واکسن زدن باعث همجنس بازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید