احداث 26 بوستان جدید و 6 ایستگاه آتش نشانی در پایتخت

به گزارش آقای معلم، معاون شهردار تهران توضیحاتی درباره شرایط بوستان های پایتخت، آتش نشانی، میادین میوه و تره بار همچنین پسماند در تهران و بهشت زهرا (س) ارائه داد.

احداث 26 بوستان جدید و 6 ایستگاه آتش نشانی در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری که امروز با حضور حناچی و دو معاون امور اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست برگزار گردید، گفت: در چهار سال گذشته 89 بوستان به مساحت 154 هکتار راه اندازی شده و 26 بوستان نیز برای سال 1400 در نظر گرفته شده است و بنابراین کل بوستان های پایتخت به 2300 مورد خواهد رسید.

وی از تملک 21 قطعه باغات و اراضی مشجر و زمینه مناسب جهت تبدیل به بوستان های عمومی اطلاع داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه فضای عمومی بسیار موثر است.

معاون شهردار تهران گفت: همچنین در این مدت 4720 هکتار به سرانه فضای سبز حریم شهر تهران افزوده شده است و در زمینه قنوات، پساب، چاه ها و تصفیه خانه های محلی داشته ایم.

وی گفت: همچنین در چهار سال گذشته 115 میدان میوه و تره بار جهت برطرف احتیاج معلولین مناسب سازی شده و به طور کلی 57 بازار جدید به و تره بار نیز را راه اندازی کردیم. همچنین میانگین قیمت ها در میادین تره بار 35 درصد ارزان تر است.

یزدانی همچنین از افزوده شدن 14 ایستگاه آتش نشانی اطلاع داد و گفت: 6 ایستگاه جدید هم حداکثر تا خاتمه سال جاری راه اندازی خواهد شد.

وی درباره موضوع پسماند گفت: پسماند انواع مختلف دارند مانند پسماند پزشکی و خانگی که اخیرا 40 خودروی مجهز به جی پی اس و دوربین را با همراهی وزارت بهداشت و بیمارستان ها در نظر گرفتیم و این پسماند ها در جا های مخصوص به روش ویژه دفع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 618

به "احداث 26 بوستان جدید و 6 ایستگاه آتش نشانی در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 26 بوستان جدید و 6 ایستگاه آتش نشانی در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید