ابلاغ بخشنامه دبیرکل فدراسیون برای ایجاد وحدت رویه در فرآیند راهنمایی سیستمی

به گزارش آقای معلم، دبیرکل فدراسیون بخشنامه ای را به منظور ایجاد وحدت رویه در سازمان اداری فدراسیون و شفافیت هرچه بیشتر در فرآیند راهنمایی سیستمی و پرهیز از موازی کاری ابلاغ کرد.

ابلاغ بخشنامه دبیرکل فدراسیون برای ایجاد وحدت رویه در فرآیند راهنمایی سیستمی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی،دبیرکل فدراسیون با ارسال بخشنامه ای در تاریخ 21 خرداد به باشگاه ها ، هیئت ها، سازمان های لیگ، کمیته ها و دپارتمان ها نحوه مکاتبات اداری را به منظور ایجاد وحدت رویه در سازمان اداری فدراسیون و شفافیت هرچه بیشتر در فرآیند راهنمایی سیستمی و پرهیز از موازی کاری ، به توضیح ذیل ابلاغ کرد؛

1-کلیه درخواست ها و مکاتبات باشگاه ها، مربیان، بازیکنان، وکلاء و واسطه ها می بایست به وسیله سازمان های لیگ یا هیئت های فوتبال استان به دبیرکل فدراسیون ارسال شود (و بالعکس) .

2- کلیه درخواست ها و مکاتبات باشگاه های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا جهت سرعت بخشیدن می بایست به طور مستقیم به دبیرکل فدراسیون منعکس تا سریعاً به دپارتمان بین الملل ارجاع شود.

3- کلیه همکاران، داوران، مربیان و بازیکنان که سابقه ورزشی خود را به صورت فارسی درخواست دارند می بایست ضمن مراجعه به دبیرخانه فدراسیون، فرم درخواست سوابق ورزشی را تکمیل و سایر مراحل را طبق فرم انجام دهند.

4- سازمان های لیگ صرفاً می بایست مکاتبات خود را به دبیرکل فدراسیون ارسال تا به واحدهای ذیربط فدراسیون ارجاع شود.

5- کلیه مکاتبات مربوط به کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون، سازمان های لیگ و مرکز ملی فوتبال با FIFA ،AFC و سایر سازمان های بین المللی می بایست با امضاء رئیس و یا دبیرکل فدراسیون صورت پذیرد.

6- کلیه نامه ها و ایمیل های بین المللی می بایست با دستور رئیس و یا دبیرکل فدراسیون به وسیله ایمیل رسمی دپارتمان بین الملل ارسال شود.

7- مکاتبات کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون، سازمان های لیگ و مرکز ملی با وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و هیئت های فوتبال استان ها می بایست با امضاء رئیس و یا دبیر کل فدراسیون صورت پذیرد (صرفاً ارسال برنامه مسابقات به وسیله سازمان های لیگ به هیئت های فوتبال استان ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بلامانع است).

8- درصورت درخواست گزارش یا پاسخ به مکاتبات فارسی و انگلیسی از کمیته، دپارتمان، سازمان های لیگ و مرکز ملی فوتبال ، می بایست حداکثر ظرف 2 روز اداری پاسخ به وسیله اتوماسیون به دبیرکل ارسال و درصورت عدم پاسخگویی مسئولیت به عهده بخش ذی ربط است.

9- مکاتبات و کلیه درخواست های کمیته ها، دپارتمان ها، سازمان های لیگ و مرکز ملی فوتبال می بایست به وسیله رئیس مربوطه به اتوماسیون دبیرکل فدراسیون منعکس شود.

10- مکاتبه مستقیم کمیته یا دپارتمان با یکدیگر در اتوماسیون، در چارچوب نظرات مشورتی و کماکان با رعایت احترام بلامانع بوده و جمع بندی به منظور ارائه طریق به دبیرکل منعکس شود .

11- درزمان پاسخگویی به مکاتبات و یا ارسال درخواست به اتوماسیون دبیرکل به وسیله کمیته ، دپارتمان، سازمان های لیگ و مرکز ملی فوتبال می بایست از ارسال همزمان به سایر بخش های فدراسیون و یا خارج از فدراسیون خودداری کنند و بنا به موضوع ، دبیرکل به مبادی ذی ربط ارجاع خواهد کرد .

12-کلیه مکاتبات هیئت های فوتبال استان ها می بایست، به اتوماسیون رئیس و یا دبیرکل فدراسیون منعکس تا به واحدهای ذی ربط ارجاع شود.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fansgholami.ir شناسه مطلب: 1

به "ابلاغ بخشنامه دبیرکل فدراسیون برای ایجاد وحدت رویه در فرآیند راهنمایی سیستمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ بخشنامه دبیرکل فدراسیون برای ایجاد وحدت رویه در فرآیند راهنمایی سیستمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید